Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi 32GB (2016) Zwart Review

Sander4711Newbie 22 maart 2017, laatste update op 22 maart 2017, 679 views

Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi 32GB (2016) Zwart

Helaas voldoet de Tab S2 niet aan mijn verwachting.

Pluspunten

• Is heel licht van gewicht
  • Geheugen bij te plaasten

Minpunten

• Traag voor een apparaat uit 2016
  • Scherm minder scherp in sommige apps dan een Ipad

Dit had de opvolger van mijn Ipad air 1 (nov 2013) moeten worden. De Galaxy Tab S2 die ik heb gekocht is uit 2016. Dan verwacht je toch dat deze een stuk beter presteert dan een tablet uit 2013. Helaas is dat niet het geval. Een eenvoudig potje Heartstone kan je met de Tab S2 niet vloeiend spelen, terwijl dat met de Ipad air absoluut geen probleem is. Verder is het beeld minder scherp dan die van de Ipad. Dat zie je niet in de browser of tijdens de bediening van de tab, maar bijvoorbeeld bij het bordspel Ticket to ride is het heel goed te zien dat de Ipad veel scherper is. De S2 gaat dus terug naar de winkel.
Ik heb overigens ook een Samsung Galaxy S7, daar ben ik wl zeer tevreden over. Hiervoor had ik een Iphone 5.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi 32GB (2016) Zwart?