Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Audio-Technica ATH-ANC33iS (Zwart) Review

Gwannoes 20 maart 2017, 177 views

Audio-Technica ATH-ANC33iS (Zwart)

Ik heb deze oordopjes vooral gekocht voor noise cancelling in het vliegtuig. Het voldeed prima voor mij. Voor de prijs die ik heb betaald (ca 70 euro) is het absoluut een goede koop geweest.

Pluspunten

• werkt op 1 verwisselbare aaa baterij
  • 60 uur werking op 1 batterij
  • Geluidskwaliteit in orde

Minpunten

• snoertje is kort
  • onhandig kastje met batterijen en volumeregeling

Dit product heb ik gekocht op 13 januari 2017 voor 69,95.

Ik heb dit product voornamelijk gekocht tegen de herrie in het vliegtuig. Daarvoor werkt het uitstekend. Niet dat het alle omgevingsgeluid weg maakt, maar het geeft wel een flinke reductie in geluidsdruk.
Als ik de dopjes in heb zonder dat de noise cancelling aan staat, hoor je ook al wat minder van je omgeving. Dat kan een voordeel en een nadeel zijn; net wat je uitkomt.

Het kastje met batterijen en volumeregeling vindt ik onhandig; het is zwaar en de knopjes zitten niet op een logische plek (ik zoek steeds op de tast waar dat volumewieltje nou zit). Wel fijn dat er een clip aan zit om hem ergens aan te klemmen.
Volgens de specificatie werkt de noise cancelling 60 uur op 1 batterij. Zo lang heb ik hem nog niet aan gehad, maar 24 uur in ieder geval al wel, en de batterij is nog niet leeg. Wel zo prettig voor een lange vliegreis!
Het snoertje vanaf het kastje naar de oordopjes is net 5 a 10 cm te kort. Als ik het kastje aan m'n broekrand klem, kan ik net m'n hoofd niet draaien zonder dat het snoertje strak komt te staan. Dan moet ik hem dus iets hoger in m'n kleding vastklemmen, maar dat ziet er niet uit! Ik ben ook wel redelijk lang (1,95m).
Geluidskwaliteit is in orde. Niet bovengemiddeld wat mij betreft, maar ook zeker niet slecht.

De korte snoerlengte en het onhandige kastje maken dat ik deze oordopjes niet als dagelijkse oordopjes gebruik. Maar voor het vliegtuig voldeed het perfect, en kan ik het iedereen aanraden.

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-ANC33iS (Zwart)?