Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

BeatsX (Zwart) Review

drusloos 14 maart 2017, 548 views

BeatsX (Zwart)

Fijne oortjes die goed en comfortabel zitten en een (onverwachts) goede en heldere geluidsweergave heeft zonder al teveel bass wat typisch is voor beats. Accu gaat lang mee en fast charge is ideaal.

Pluspunten

• Accuduur
  • zit comfortabel en blijft stevig zitten
  • fast charge (5minC=2uurL)
  • Bijgeleverde stukjes voor stevigheid in oor
  • Geluid

Minpunten

• niet zweet en waterdicht

Ik wilde een overstap maken naar draadloos muziek luisteren. Altijd de beats solo2 gebruikt omdat die nou eenmaal bij mijn macbook gratis zat, en de EarPods pijn doen. Na wat verdieping kom je al snel uit bij jaybirds of beatsX. AirPods zijn geen optie omdat EarPods ook pijn doen. Ik ben geen persoon die het beste van het beste geluid kan onderscheiden, al hoor ik het verschil tussen een bose en een beats solo koptelefoon wel degelijk.

Na wat onderzoek de beatsX aangeschaft. Doos is natuurlijk weer mooi en goed afgewerkt, zoals je bij beats verwacht. Oortjes aangezet en gelijk kwam de popup op mijn iPhone of ik wilde verbinden, door de nieuwe w1 chip in de beats. Dit gaat zo snel dat ik nooit meer ander zou willen. Aanzetten, klikken op verbinden en binnen nog geen 5 seconden na aanzetten zit je al te luisteren via je nieuwe beats,

Oortjes zijn mooi maar niet bijzonder. De gewichtjes van de accu zorgen dat hij goed om je nek blijft zitten met traplopen of sporten. Opladen gaat onwijs snel dankzij de fast charge mode.

Geluidskwaliteit is niet wat je van beats verwacht, wat indirect een compliment is. Heldere klanken en een niet overheersende bass. Noise canceling werkt prima, je hebt nauwelijks besef van je omgeving.

Ik ben zeer tevreden en vind de prijs redelijk normaal voor draadloze oortjes, als ik kijk naar dat ik 6 jaar geleden simpele beats oortjes kocht voor 100 euro die gewoon een draad had en hetzelfde was als alle andere oortjes in de prijsklasse van 20-40 euro.

Heb jij ook een BeatsX (Zwart)?

Ik heb deze zelf ook gekocht, maar vind de geluidskwaliteit, van Bose IE2 komende, echt abominabel. Ik hoef geen hevige bass zoals de Beats Solo, maar deze produceren nog minder bass dan Apple's EarPods. Heb je dezelfde ervaring of vind je de kwaliteit het wel waard?
Zelf ervaar ik dit niet. Ik kan de bass zelf nog harder zetten via spotify, maar de kwaliteit an zich vind ik bovengemiddeld (voor bluetooth oordoppen)
Bedankt! Ik kijk even voor nieuwe.