sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Samsung Galaxy A3 (2017) Goud

Specificaties 4,7" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A3 (2017) Goud Review

xlucy8Newbie 14 maart 2017, 325 views

Samsung Galaxy A3 (2017) Goud

De gouden Samsung A3 telefoon heb ik nu een paar dagen in gebruik. Wat een mooi design en mooie kleur. Helaas was het wel een gedoetje om de telefoon aan de praat te krijgen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Accessoires bijgevoegd
  • Snelheid
  • Design
  • Compact

Minpunten

• Geen notificatie lampje
  • Sleuteltje nodig om sim en sd kaart te plaatsen
  • Overzetten telefoongegevens niet goed overgekomen

Eerst moest ik dat pinnetje van het 'kastje' zien te vinden, om het kastje te openen om mijn simkaart en sd kaart in te plaatsen. Uiteindelijk gevonden en het kastje open gekregen, maar toen paste mijn simkaart er niet in. Na een beetje rommelen heeft mijn vriend hem er uiteindelijk in gekregen en hij doet het. Nu moest ik maar eens de gegevens van mijn oude telefoon overzetten naar mijn nieuwe telefoon, dit ging helaas ook niet zonder slag of stoot. Helaas zijn mijn berichten die ik had gearchiveerd op Whatsapp niet overgekomen op mijn nieuwe telefoon. Ook een deel van mijn apps moest ik opnieuw installeren en is mijn agenda is ook niet volledig doorgekomen. Ik ben de hele middag, avond en zelfs de volgende dag, bezig geweest om alles over te zetten naar mijn nieuwe telefoon, omdat de functie 'Smart Switch' die op de telefoon op beide telefoons staat, niet alles goed overgezet, moest ik alles alsnog veel handmatig toevoegen en overzetten. Nu een paar dagen later in gebruik en werkt alles naar mijn idee naar behoren. Tot nu toe tevreden en inmiddels al helemaal gewend aan de Samsung A3.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A3 (2017) Goud?

Hoi wat vind je van de batterijduur?
De batterij gaat langer mee dan mijn oude Samsung SIII. De batterij gaat ruim twee dagen mee, bij veelvuldig gebruik. Waarbij mijn oude telefoon elke dag moest opgeladen worden.