Specificaties 8" (1280x800), WiFi - Bekijk alle specificaties

Acer Iconia One 8 B1-850 Wit Review

BSK89Newbie 13 maart 2017, 314 views

Acer Iconia One 8 B1-850 Wit

Geweldige tablet voor de prijs die je ervoor betaald. Werkt snel, apps werken er prima op en doet wat het moet doen. Het heeft ook een 8 inch scherm, naar mijn mening de ideale maat.

Pluspunten

• Snel
  • Prima accu
  • licht, niet te klein niet te groot

Minpunten

• Ietwat pixelig
  • Matige camera

Dit is de opvolger van mijn Samsung Tab 3. Dit omdat ik graag kleiner wilde dan een 10 inch (aan de zware kant, val/schade gevoelig) maar niet wilde inleveren op beeldgrootte door een 7 inch te nemen.

Het is nogal wat om van een Samsung Tab 3 (in 2014 een vlaggenschip) over te stappen naar een budget tablet zoals de Acer Iconia One 8. Uiteindelijk is dit een juiste keuze gebleken. Op de pixeldichtheid en de matige camera na merk ik nauwelijks verschillen, behalve de veel gunstigere prijs van de Iconia. Wel is het even wennen dat de knoppen op een andere plek zitten.

Als je op zoek bent naar de functionaliteit van een Android tablet en er niet teveel voor wil betalen is dit naar mijn mening een geweldige optie.

Heb jij ook een Acer Iconia One 8 B1-850 Wit?