Asus VivoBook Pro N552VW-FY217T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus VivoBook Pro N552VW-FY217T Review

Alcje 9 maart 2017, 869 views

Asus VivoBook Pro N552VW-FY217T

Veel bang voor je bucks!

Pluspunten

• Standaard Samsung SM951 NVME 256GB
  • IPS Scherm / Alu behuizing
  • Geforce 960M!
  • Uitbreidingsmogelijkheden!
  • Mat scherm

Minpunten

• Touchpad van de N serie vind ik minder
  • Behuizing wat vlek gevoelig

Deze laptop aangeschaft tijdens een btw actie. Voor slechts 860 euro.

Super mooi en degelijk uiterlijk. Touchpad vind ik minder bij deze modellen.

Maar je krijgt wel veel waar voor je geld.

Standaard zit hier een Samsung SM951 NVME 256GB SSD m2 ssd in. En daar ben ik heel blij mee. In tegenstelling tot andere N modellen waar doorgaans niet de meest best presterende hd's of ssd's in zitten.

De samsung ssd is een m2 variant, waardoor je nog ruimte hebt om een extra 2.5 inch ssd of hd te plaatsen! I

Het scherm is er mooi en rustig. En het design is prima.

Wat wel jammer is dat in het 15 inch model het geheugen tot maximaal 16 gb gaat. In de 17 inch modellen gaat dit wel tm 32 gb.

Verder niets te klagen en al helemaal niet voor dit geld. Een subwoofer was leuk geweest. Wel af en toe wat last van coil whine. NIet heel erg storend.

Wel hoor je heel af en toe eenmalig een bzzt geluidje tijdens het laden van bepaalde zaken. Schijnen ze allemaal last van te hebben.

Wat ook een voordeel is, dat je direct bij je geheugen kan en bij de bay om een HD te installeren! Touchpad van deze series vind ik persoonlijk minder. Vind een touchpad fijner waar je 2 buttons eronder hebt. Gelukkig hebben we een BT muis ;-)

Prima aankoop verder!

Heb jij ook een Asus VivoBook Pro N552VW-FY217T?