Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Elyxr Majestic In-ear (Wit) Review

JVRANewbie 8 maart 2017, laatste update op 8 maart 2017, 72 views

Elyxr Majestic In-ear (Wit)

Deze oortjes hebben een zeer goede geluidskwaliteit. Ook is de kwaliteit van de microfoon goed. Een mooi afgewerkt product met enkele bijgevoegde accessoires.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit van geluid
  • Mooie afwerking
  • Zeer goede kwaliteit kabel
  • Goede kwaliteit van microfoon
  • Anti-knoop kabel

Minpunten

• Kwaliteit van de opnameknop iets minder

Algemeen.

Via iBood kreeg ik twee weken de tijd om de Elyxr Majextic white in-ear oortjes te testen.

Verpakking.

Bij het openen van de stijlvolle en chique verpakking (met magneetsluiting) zien we al het eerste accessoire. Een handig, ruim en zeer stevig opbergdoosje. Hierin vinden we maar liefst drie extra sets van oordopjes terug.

Comfort.

Vanaf het moment dat je de oortjes voor de eerste keer in doet voel je al onmiddellijk een groot verschil in vergelijking met andere oortjes. Deze oortjes zitten goed en vallen niet uit. De anti-knoop kabel draagt ook bij aan het comfort van deze oortjes. Moesten deze toch uitvallen of niet goed zitten dan kan je nog steeds een van de drie andere sets doppen proberen.

Design.

Deze keramische oortjes zijn voornamelijk wit maar worden met een goudkleur afgewerkt. Dit is te zien aan de behuizing die aan de jack zit en de behuizing rond de micro. Deze zit echter niet zo vast als gehoopt maar dit kan ook specifiek aan dit exemplaar liggen. Enkele keren bleef het knopje vast zitten als ik een gesprek wou op nemen, muziek wou verder spoelen… Kort samengevat het design van deze oortjes is zeer mooi. Let hierbij zeker ook op naar het patroon dat we op de kabel zien.

Geluidskwaliteit en microfoon.

Qua geluid hebben we niets aan te merken. Vanaf het moment dat we de oortjes in doen horen we geluiden rondom ons al onmiddellijk verdwijnen en dat zelfs wanneer er geen muziek op staat. Elyxr beloofde ons een hoogwaardige dynamische bass en dit wordt ook geleverd. Zelfs de moeilijk hoorbare instrumenten kan je nu haarscherp horen. Het geluid is zeer helder en omstaanders zullen geen last hebben van de muziek de je aan het luisteren bent.
De geluidskwaliteit van de microfoon is ook goed. Als je dit gebruikt om te bellen zal de persoon die naar je luistert absoluut geen hinder ondervinden.

Voor wie is hij geschikt?

Deze oortjes zijn geschikt voor mensen die veel muziek luisteren of gewoon muziek willen luisteren in zeer hoge kwaliteit. Ook voor de sporters onder ons zijn deze oortjes aan te raden. In de fitness heeft niemand last van jou muziek en jij hebt geen last van de achtergrond geluiden. Deze oortjes zijn wel niet aan te raden voor de mensen die buiten sporten aangezien deze oortjes zeer veel geluid van de omgeving blokkeert en hierdoor ga je auto’s of fietsers amper of zelfs niet horen aankomen.

Conclusie.

Wil je ontsnappen van een drukke omgeving dan zijn deze oortjes perfect, je zal amper nog iets van de omgeving rondom je merken. De muziekliefhebbers gaan deze oortjes geweldig vinden door de hoge kwaliteit die ons wordt geleverd.
Deze oortjes moeten zeker niet onderdoen voor de grote gekende merken.

Heb jij ook een Elyxr Majestic In-ear (Wit)?