Specificaties 23,6" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Asus VS247HR Zwart Review

GamingPro_213 7 maart 2017, laatste update op 8 maart 2017, 89 views

Asus VS247HR Zwart

Prima monitor voor het geld, ik heb er zelf 3 in een triple monitor setup. Pluspunten: 2ms, Lage prijs, Ok kleuren voor een TN paneel, Minpunten: Matige voet, Bezels

Pluspunten

• 2ms
  • Vesa mount

Minpunten

• Bezel
  • Voet

Prima monitor voor het geld, ik heb er zelf 3 in een triple monitor setup.

De monitor is voor het geld een goede deal, hij heeft een reactie tijd van 2ms, Ok kleuren, een refresh rate van 60hz op 1080p die je kunt overclocken naar 70hz, en een vesa mount.
Wanneer je kunt leven met de bezel en de matige voet is dit een prima monitor als je niet te veel geld wilt uit geven aan een monitor.

Heb jij ook een Asus VS247HR Zwart?