Specificaties Bedraad Qwerty met Romer-G switches - Bekijk alle specificaties

Logitech G910 Orion Spark RGB (Qwerty) Review

luuxter 6 maart 2017, 175 views

Logitech G910 Orion Spark RGB (Qwerty)

Dit gaming-toetsenbord is voor veel gamers een kans om hun game-ervaringen te verbeteren. Het toetsenbord maakt een heerlijk geluid, typt fantastisch en heeft een hoop handige, makkelijk in te stellen knoppen. Helaas voegt het ARX-dock niks toe en is dit product vrij duur.

Pluspunten

• Fantastische bouwkwaliteit
  • Handige media- en G-toetsen
  • Heerlijk geluid
  • Typt heel prettig
  • RGB-verlichting

Minpunten

• Vrij duur
  • ARX-dock voegt niks toe

De bouwkwaliteit van de Logitech G10 Orion Spectrum is fantastisch. Het is een robuust product dat echt wel tegen een stootje kan, en ook stevig aanvoelt. Het toetsenbord biedt een heerlijke typ-ervaring: het indrukken van de toetsen maakt een prettig geluid en het voelt ook echt of je de toetsen 'indrukt'.

Het toetsenbord biedt een hoop instelbare G-toetsen en de RGB-verlichting kan volledig naar wens worden aangepast met behulp van Logitech Gaming Software. Deze software herkent automatisch een aantal games, waarop de verlichting wordt aangepast en de functies van de G-toetsen veranderen. Uiteraard is dit allemaal zelf aan te passen.

De toetsen komen allemaal 'het toetsenbord uit', ze steken ver naar boven. Dit is in het begin voor sommigen (inclusief mij) waarschijnlijk even wennen, maar wanneer je gewend bent wil je niet meer terug!

Het ARX-dock waar je je telefoon of (kleine) tablet in kan zetten voegt helaas niks toe. Eerst leek het me handig, maar ik heb het niet gebruikt. Het toetsenbord is ook vrij duur, maar ik denk dat het voor een hoop gamers een oplossing biedt.

Heb jij ook een Logitech G910 Orion Spark RGB (Qwerty)?

Heb hem even gehad terug gebracht aangezien de linker shift toest kleiner was als normaal. Klopte in ieder geval niet met de foto werd mij destijds verteld dat dit europees model was.
Dat is jammer... heb je inmiddels al een goede versie van dit toetsenbord ontvangen?