Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Elyxr Majestic In-ear (Wit) Review

xbuenoboyNewbie 6 maart 2017, 59 views

Elyxr Majestic In-ear (Wit)

Dit product heeft een zeer goede geluidskwaliteit. Ook de uitstraling is zeer mooi. Helaas zijn ze niet stevig.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Anti-knoop kabel
  • Goede kwaliteit geluid

Minpunten

• Geen volume regeling
  • Niet stevig

Verpakking:
De verpakking ziet er zeer goed uit, zodra je het doosje in handen krijgt denk je wauw dit is mooi. Glanzende strepen, stevig doosje, opent en sluit met een magneet.
Zodra het doosje open gaat zit er een driehoekig bewaardoosje in, gelegd in schuim-materiaal om niet te beschadigen. Helaas is het doosje iets te dik om mee te nemen in een broekzak, maar in een tas gaat het heel goed. Binnen het bewaardoosje zit een klein vakje met meerdere maten doppen, en genoeg ruimte om de oortjes zelf in op te rollen en in weg te stoppen.

Comfort:
De oortjes zitten goed in de oren, daarbij sluiten ze een deel van het geluid op de achtergrond af zodat je goed kan luisteren en genieten van de heldere muziek. Ze vallen niet snel uit en zijn niet te groot.

Design:
Het design is heel mooi. Zodra je het doosje ziet wil je eigelijk direct de oortjes in handen nemen om te kijken hoe ze er uit zien. Ook de kabel ziet er heel mooi uit, er zitten touw-achtige vormen in de kabel verwerkt waardoor die er toch wat mooier uit ziet dan een normale blanke kabel. Ook de microfoon die aan de kabel zit heeft een bruin achtige kleur en past precies bij de rest van het design. Helaas zijn de oortjes niet sterk gebouwd. Ik heb deze oortjes nu 2 weken en aan 1 kant is het dopjes-gedeelte al helemaal van de oortjes afgebroken, na 2 weken is hij dus al kapot gegaan.

De oortjes hebben een heel mooi geluid voor de prijs-klasse. Het design ziet er goed uit en de anti-knoop kabel ziet er ook mooi uit. De oortjes zijn dus zeker aan te raden! Helaas moet je heel voorzichtig zijn met deze oortjes want na mijn beleving gaan ze snel kapot.

Heb jij ook een Elyxr Majestic In-ear (Wit)?

Deze zijn toch van keramiek? Je zou zeggen dat dat niet zomaar afbreekt. Misschien dat er een productiefoutje in de jouwe zat? Heb je met Elyxr gemaild omtrent een garantieclaim?
Xavier,

Ik heb deze oortjes mogen testen om er een review over te schrijven, ik heb geen aankoopbewijs etc.

Ik zal een mailtje kunnen wagen en zien wat er uit komt, bedankt voor de hint!

Mvg,