Specificaties 34" @ 3440x1440 (AH-IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Dell Ultrasharp U3415W Zwart Review

_ferry_ 3 maart 2017, laatste update op 3 maart 2017, 391 views

Dell Ultrasharp U3415W Zwart

Deze monitor in handen gehad tijdens het werk. Erg praktisch en toch wel wat jaloers dat ik er ook niet 1 heb op mijn bureau ;) Het formaat/resolutie maakt hem een stuk praktischer dan 2x24".

Pluspunten

• Efficiente resolutie
  • Prettig om mee te werken

Minpunten

• Geluid inderdaad niet top.

Op deze 34" kun je 2 vensters prima naast elkaar kwijt, echter heb je dan minder loze ruimte aan de zijkanten in vergelijking met 2x Full HD schermen. Daartegenover heb je dan weer 1440pixels in de hoogte in plaats van 1080. Wat er dus weer voor zorgt dat je minder hoeft te scrollen.
Hij heeft een lichte buiging/curve, wat ik voor een monitor van dit formaat wel prettig vind. Aan het gewicht merk je al dat het geen plastic rommel is, ondanks zijn forse breedte staat hij dan ook gewoon stabiel op de voet. Chef al lief aangekeken of ik er ook 1 mocht voor op het bureau. Maar helaas, voorlopig nog met 2x24" werken ;)

Ik heb niet zo goed kunnen testen qua backlight bleeding, kleurweergave of ghosting, aangezien hij in een lichte kantooromgeving was opgesteld en er beperkte tijd was om mee te "spelen".
Het paneel lijkt zeer smalle bezels te hebben, echter is dit een soort valse bezel, het (afdek)paneel loopt bijna door tot aan de rand, echter doet het LCD dat niet. Desalniettemin geeft dit wel een mooiere afwerking dan een paneel wat omlijst is met de plastic bezel.

Heb jij ook een Dell Ultrasharp U3415W Zwart?