Specificaties Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows) Review

Mavamaarten 29 november 2009, laatste update op 29 november 2009, 662 views

Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows)

Pluspunten

• Mooie graphics
  • Spectaculaire missies
  • Nieuwe geweren
  • Geluidseffecten

Minpunten

• Multiplayer werkt met p2p
  • Zeer korte missies
  • Veel sniper missies
  • Korte singleplayer verhaallijn

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Call of Duty Modern Warfare 2 is ongetwijfeld dé game van het moment.
Ik vond het een zeer goed spel en schrijf er dus even een korte review over.

Gameplay
Over de gemaplay ben ik zeer te spreken.
De missies zijn spannend en spectaculair, en daardoor iets minder realistisch.
Het is ook redelijk moeilijk om de vijand van je teamgenoten te onderscheiden, maar dat terzijde zijn de missies goed. Ze zijn wel wat aan de korte kant.

Beeld
De graphics zijn zo goed als het zelfde als CoD 4 en 5.
Ze zijn wel een beetje verbeterd, maar noemenswaardige veranderingen zijn er niet echt.

Geluid
De geluiden in deze game zijn zeer mooi gedaan. Ze klinken heel realistisch, en maken het spel echt compleet.
Het enige ding waar ik me een beetje aan erger, is dat ze soms vaak hetzelfde achter elkaar zeggen.

Besturing
De besturing is hetzelfde als de besturing die je gewoon bent van oudere Call Of Duty games.
De bediening gebeurt vlot, ze is echt aangenaam.

Prestaties
Wat ik ook zo goed vind aan dit spel, is de prestatie ervan.
Je kan het namelijk al spelen op een simpele Dual Core, met een matige videokaart.

Het enige wat echt tegenviel, is de prijs.
¤64 (toen ik de game kocht) is echt teveel voor een PC game, vooral met een korte singleplayer verhaallijn.

• ATI Radeon HD 3850 [1GB DDR3]
  • Windows 7 Home Premium 32-bit
  • Asrock P45TurboTwins2000
  • 4 GB DDR III RAM
  • Windows 7

Heb jij ook een Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows)?

als je 64 euro hebt betaald dan ben je echt goed afgezet, en is ook niet echt een negatief punt, immers is de game op zat plaatsen voor rond de 32 euro te krijgen, dus prijs is eerder een plus punt
Idd, goedkoopste pre-order was geloof ik 32.50 euro. Vind dat een erg nette prijs voor een nieuw spel. Verder wel een hele korte review
Beetje heel erg korte review, wat meer uitleg over de MP en SP is wel leuk en screenshots maken het ook wat leuker
erg korte review, prijs is inderdaad een punt wat je zelf hebt gedaan aangezien je hem voor 35 euro in nederland kan kopen. screenshots zijn een goede toevoeging en misschien daarbij aangeven op welke instellingen je speelt met jou pc. en de negatieve punten die je wegzet zijn nergens beschreven, misschien wat meer over vertellen dan 2 of 3 woorden.
Opzich niet zo'n verkeerde review, maar onderbouw je mening.

Ik ben het niet eens met wat je zegt over de duur van de missies en het onrealistische wat je "beschrijft". Een tip zou zijn voor andere lezers is om de moeilijkheidsgraad op hardened of nog beter veteran te zetten. Hierdoor worden de missies een stuk langer en realistisher als je het te kort vindt.

Het mooie van COD MW2 is de goedlopende engine, met een wat oudere computer is het spel nog prima te draaien met mooie beelden, dit als je het gaat vergelijken met andere games.