Specificaties Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Frontlines - Fuel of War, PC (Windows) Review

Compizfox 28 november 2009, laatste update op 28 november 2009, 376 views

Frontlines - Fuel of War, PC (Windows)

Pluspunten

• Goede graphics
  • Veel verschillende wapens
  • Goede AI

Minpunten

• Snelle MP

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 3
Ik heb dit spel gekocht via de Steam Weekend deals. Het kostte nog maar 2,50! (75% korting)

Het verbaasde me echt dat ik dit spel nog niet kende. De graphics zijn erg mooi (let vooral op explosies), en het spel is world destructable. Ook dat maakt het erg mooi.

De verhaallijn is voldoende, maar niet uitmuntend. (Niet te vergelijken met die van Half-Life bijvoorbeeld :P)

Ook de prestaties zijn goed, op mijn systeem kan ik het spelen op high zonder haperen. Voor de graphics van het spel vind ik dat best wel goed.

Origineel vind ik dat je zogenaamde drones kunt besturen. Dit zijn vliegtuigjes, helicoptertjes of robot-wagentjes die je op afstand kunt besturen. Sommige hebben ingebouwde wapens, andere kun je in de buurt van een target laten ontploffen.

Er komen veel spectaculaire wapens te pas. Rocket launchers, grenade launchers, drones, enz. Soms is het standaard Assault Rifle maar saai!

Ook krijg je de kans om in helicopters te vliegen, tanks te besturen en meer.

De multiplayer vind ik persoonlijk wat te snel gaan. Wel heb je niet alleen classes, maar daarnaast ook nog een specialiteit. Dit maakt veel meer combinaties mogelijk.

Heb jij ook een Frontlines - Fuel of War, PC (Windows)?