Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Skullcandy Method Wireless (Zwart) Review

ibrator 25 februari 2017, laatste update op 27 februari 2017, 1.056 views

Skullcandy Method Wireless (Zwart)

Dit zijn mijn eerste draadloze oordopjes en dat had ik veel eerder moeten doen, wat een genot.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Bediening
  • Batterijduur
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Prijs?

De geluidskwaliteit is prima in orde en de dopjes sluiten goed af waardoor je geen hinderlijke windruis hoort ofzo.
Het ontwerp met de band om de nek bevalt uitstekend, de band zelf voel je niet die zorgt er voor dat je ook geen trekkend bewegingen krijgt aan de snoeren van de oordopjes.
De pasvorm van de dopjes is perfect voor mij, je krijgt 2 verschillende maten hip gekleure dopjes meegeleverd. Ik maakte altijd gebruik van de standaard iphone oordopjes, maar die zaten voor geen meter en vielen altijd uit bij mij.
Ik gebruik de dopjes vooral op de fiets in weer en wind. Deze dopjes zijn bestamd tegen zweet en regen, maar echt drijfnat heb ik ze nog niet gehad en ik weet niet hoe zich dat verhoud mbt duurzaamheid.
Ik gebruik de dopjes ook op mijn motor tbv de navigatie. Zelfs op de snelweg geen last van het wingeruis.

De bediening is supersimpel en wijst zichzelf. De + en - knop zijn iets hoger dan de powerknop, waardoor je er nooit naast zit.
Ook bellen en gebeld worden werkt uitstekend, de geluidskwaliteit aan de andere kant van de lijn schijnt prima te zijn heb ik gehoord.

Dit is mijn eerste set draadloze dopjes en ik heb geen ervaring met batterijduur van dit soort dopjes, maar ik moet ze eens in de 2 a 3 week opladen. Ik ben ze ook eens vergeten uit te te zetten, maar de volgende dag was de batterij nog net zo vol.

Kortom, fijne oordopjes waar ik nog lang plezier van hoop te beleven.

Heb jij ook een Skullcandy Method Wireless (Zwart)?

Beste Ibrator, Thanx voor de review! Ik zit te denken deze dopjes te kopen, met name voor hardlopen. Wat ik me afvraag: als je hardloopt, heb je dan last van de voorkant van de Flex-kabel: dat deze steeds op-en-neer danst op je sleutelbeen zegmaar?
De 'beugel' met batterij en bediening weegt heel weinig en blijft mooi om je nek zitten zonder dat je hem voelt.
De kabeltjes zijn niet te lang en niet te kort en blijven 'zweven' zonder dat ze op je schouders of sleutelbeen komen.
Antwoord: nee, de kabeltjes komen niet op je sleutelbeen 😁
Thanks voor je uitleg!