Jam Transit (Zwart) Review

lumocraNewbie 22 februari 2017, 115 views

Jam Transit (Zwart)

Geweldig koptelefoon voor een super goeie prijs

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Formaat
  • Verbinding stabiliteit

Minpunten

• Niet bestand tegen regen

Ik heb de Jam Transit koptelefoon de afgelopen twee jaar gebruikt. Pas sinds enkele maanden is hij een mankement gaan tonen waarbij het rubber los liet. Voor de 50 euro die ik er voor betaald heb is hij dus heel lang zonder problemen mee gegaan.

Het enige jammerlijke is dat de koptelefoon niet goed tegen water/vocht kan. Ik heb er één of twee keer mee door lichte regen gefietst, en dan vertoonde de koptelefoon altijd kuren voor enkele dagen. Maar na die dagen functioneerde hij weer als vanouds.

Zeker aan te raden!

Heb jij ook een Jam Transit (Zwart)?