Specificaties Access Point, WiFi max. 1,167Gbps - Bekijk alle specificaties

Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack) Review

freeewillie 15 februari 2017, laatste update op 27 februari 2017, 412 views

Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack)

zit minimal beschrijving bij geen utp kabel , maar dat had ik al gelezen een kreeg eerst cloud interface niet werkend

Pluspunten

• Mooi uiterlijk voor een wifi apparaat
  • Blauwe ring/led is uit te zetten via setting
  • Power over internet (PoE), geen 220v stekker aan je accespoint alleen een dun netwerkkabeltje

Minpunten

• Geen netwerkkabel meegeleverd
  • cloud functie niet gelijk werkend je moet eerst java ofline installeren
  • Niet goedkoop

Eerste korte review UniFi AP AC
Kreeg cloud interface niet werkend, toen liep ik tegen probleem aan ik kon of de ios interface of de android interface gebruiken, maar niet allebei, toen maar vraag gesteld op tweakers https://gathering.tweaker...message/50242119#50242119
Ik kreeg toen van Shaggie_NB het volgende advies,
Note: you will need to use Oracle Java JRE 8, which you can download HERE. For the UniFi cloud service (unifi.ubnt.com) to work, you need to use x64 Java only (so choose Windows x64 Offline). You can use either x86 or x64 Java for UniFi, but if you use x86 you cannot use the unifi.ubnt.com cloud tie in.
Het probleem is geen offline Java op de pc
Dat allemaal gedaan en kreeg hem toen werkend, nadat ik android ap verwijderde en opnieuw installeerde werkt het nu op allebei.
eerst ssid voor 2.4 ghz gemaakt en voor 5 ghz

Klik op apparaten
Klik op het apparaat waarvan je het wil veranderen, ja kan een ssid op een bepaalde band uitschakelen bv 2.4 of 5 ghz
Klik dan op configuratie dan op wlan’s daar kan je het aanpassen.
en aanpassingen eerst klikken op aanpassingen wachtrij en dan onder nog een keer op veranderingen toepassen voorbeeld foto toegevoegd moet je op elk accespoint aanpassen
Wil je ook je voorkeur aangeven voor 5g wifi
Dan Schakel geavanceerde functies in. Staat bij instellingenbij elk accespoint moet je dat dan aanpassen onder bandsturing. eerst op accepoint klikken wat je wil aanpassen en dan op configuratie daarna bandsturing

voorbeeld foto,s geplaatst

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack)?

Meer advertenties

niet goedkoop, vind ze aanzienlijk goedkoper als je ze invergelijking neemt met cisco of meraki?