Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD (Sony) Review

Rooomyyy 15 februari 2017, 172 views

Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD (Sony)

Geweldige lens, ik ben ontzettend blij met deze aankoop. Prijs kwaliteit is echt heel hoog voor deze lens en de foto's die eruit komen zijn ook geweldig. Ik heb alleen maar voordelen voor deze lens, behalve dat er geen lockfunctie op zit.

Pluspunten

• Snelle autoficus
  • Geen chromatic abberations
  • Geen vignetting
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Geen lock functie

AF-snelheid Score: 4
Lens flare Score: 5
Vignettering Score: 5
Chrom. abberratie Score: 5
Handling Score: 5
Ik ben ontzettend blij met deze lens! Eerst was ik van plan om de tamron 18-270 mm te kopen, maar bij Kamera-Express hebben ze mij toen aangeraden om deze lens te kopen. De foto's zijn ontzettend scherp, ik heb nog geen enkele keer chromatic abberations kunnen vinden op mijn foto's, ook geen vignetting.
Qua gewicht is de lens goed te doen en ook qua grootte. De autofocus is snel en heel stil. De foto's die eruit komen zijn scherp, zelfs als er heel erg ingezoomd wordt. De prijs kwaliteit van deze lens is echt geweldig. Het enige nadeel dat ik heb kunnen vinden, is dat er geen lock op de lens zit, waardoor deze uitschuift tijdens het lopen.

Heb jij ook een Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD (Sony)?