Specificaties 27" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

LG Flatron M2794D Zwart Review

Luke Roberts 24 november 2009, 958 views

LG Flatron M2794D Zwart

Pluspunten

• Een goed 27" 16:9 1080P werkstation scherm met meer dan voldoende aansluitingen.

Minpunten

• De driver zou out of the box 1080P @ 50Hz moeten ondersteunen. Deze resolutie heb ik via de nVidia control panel toegevoegd.

Ik was op zoek naar een groot 16:9 scherm met de 1920x1080 Full HD resolutie. Het scherm heb ik enkel op mijn thuiswerkstation, met Asus Geforce 9400GT via DVI kabel aangesloten met twee doeleinden:

1. WIndows Vista desktop op 1920x1080
2. MediaPortal TV en media client op 1920 x 1080

Voor bovenstaande voldoet het scherm prima. De windows desktop ziet er strak uit (perfecte 1x1 pixel mapping op 1080P resolutie), mooie kleuren (gecalibreerd met Spider) en snelbewegende beelden zien er ook goed uit. Kortom een prima groot computer scherm.

De TV tuner en scart aansluitingen heb ik niet getest dus ik kan geen oordeel geven over het SD gedeelte van dit multifunctioneel scherm.

Het geluid is niet slecht, maar verwacht geen superdiepe bassen of uiterst heldere midden en hoge tonen.

Heb jij ook een LG Flatron M2794D Zwart?