Belkin Neopreen hoes Grijs, Groen Review

Puch-Maxi 22 november 2009, laatste update op 31 oktober 2012, 649 views

Belkin Neopreen hoes Grijs, Groen

Pluspunten

• Krasbestendig
  • Ritssluiting
  • Stoot bestendig
  • Bruikbaar als "envelop"
  • Beschermt je laptop tegen vuiligheid/verontreiniging.

Minpunten

• Enkel handwas (met zeep en water)

Bij de aanschaf van mij Dell Vostro 1510 heb ik gelijk een bestelling geplaatst voor een Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000 (laser) En ook deze Belkin Helix Sleeve (voor 15.4" Laptops, Zwart) erbij besteld.

Gebruik
Ik heb deze notebook sleeve aangeschaft om mijn nieuwe laptop te kunnen vervoeren in mijn gewone tas. Hij zit dan ook standaard in mijn tas, en komt er ook niet uit. Dit is mogelijk door het handige ontwerp, je kunt je laptop er zo inschuiven als een brief in een enveloppe.

Het materiaal is Neopreen en is lekker dik, aan de binnenkant is de sleeve gevoerd met een zacht materiaal. Mijn laptop is optimaal tegen val, kras en stootschade. Het Neopreen is wel erg flexibel, het bied dus geen structurele stevigheid voor de bescherming van je laptop. (tegen platdrukken)

Resumerend, ik vind het een hele fijne sleeve waar ik al veel plezier van heb gehad en ook nog een hele poos plezier van hoop te houden. Het motiefje (Helix) en de kleurstelling, zwart van buiten en grijs van binnen is natuurlijk een kwestie van smaak. De afwerking en kwaliteit is dik in orde, zo ook de gebruikte rits.

Opmerking
Het door mij gereviewde model is op dit moment niet meer leverbaar, en is wellicht opgevolgd door een nieuwere serie.
Belkin Helix Sleeve, voor 15.4" Laptops, Zwart.

Heb jij ook een Belkin Neopreen hoes Grijs, Groen?

Tips, op- en aanmerkingen zijn van harte welkom. :)