Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Diamondback 3G (Rood) Review

Koenigscat 11 februari 2017, laatste update op 11 februari 2017, 108 views

Razer Diamondback 3G (Rood)

Er is een reden dat de slogan van de opvolger "Return of the beast" is. Vandaag de dag nog steeds een geweldige muis met 7 vrij programmeerbare knopen (9 als scrollrichtingen worden meegerekend)

Pluspunten

• Slijtvaste teflon pootjes
  • Stijlvol ontwerp
  • Goede ergonomie
  • Zeer stevige behuizing

Minpunten

• Soft touch bovenkant wordt weker na jaren.

Eind dit jaar heb ik hem 10 jaar in bezit en hij werkt nog steeds even goed als de dag dat ie nieuw was. Het klikken gaat nog perfect en zelfs de teflon voetjes zijn nog niet versleten en glijden ook nog goed.

De vorm ben ik zeer tevreden over. Hoewel meningen er enorm over verschillen, is dit de ideale vorm voor mijn hand. De twee knoppen aan elke zijkant zijn goed gepositioneerd en mooi verwerkt in het lichtgevende deel. Zelf gebruik ik overigens alleen die aan de kant van mijn duim.

De enige minpunten die ik na zowat 10 jaar heb kunnen vinden:
Het doorzichtige rubberachtige materiaal aan de zijkant is bij mij inmiddels licht vergeeld en heeft een paar blaartjes gekregen. De soft touch coating bovenop is met de jaren zachter geworden en heb ik er daardoor afgehaald.

Heb jij ook een Razer Diamondback 3G (Rood)?