Specificaties Soft case • HTC compatible - Bekijk alle specificaties

HTC 10 Ice View Case (HTC 10) Zwart Review

Frankcoef 7 februari 2017, laatste update op 7 februari 2017, 414 views

HTC 10 Ice View Case (HTC 10) Zwart

Ik heb nu de case voor ongeveer 3 maanden. Gelijk op de Nederlandse release gekocht. Het is een zeer mooi hoesje, met leuke features en vooral erg stylish. helaas kan je dat niet over de levensduur van het hoesje zeggen.

Pluspunten

• mooi design
  • perfecte grip
  • Foto maken door het hoesje heen

Minpunten

• lage kwaliteit
  • geen instellingen bij Ice view app
  • Groot slijtage 3 maanden

Kwaliteit Score: 2
Het is echt daadwerkelijk een duur hoesje, maar wel super stylish.

Voor een 750,- euro telefoon kan er best een 50,- hoesje bij.

Alleen het feit dat die nu al na 3 maanden normaal gebruik kapot gaat.
is wel een pijnlijk feitje.

Slijtage aan voorkant komt door je telefoon in/uit je broekzak te doen/halen.
slijtage aan de binnenkant wat het "flapje" bevestigt aan het rest van het hoesje is aan het door scheuren.

Ik heb altijd mijn "flapje" helemaal over gevouwen naar de achterkant.

Heb jij ook een HTC 10 Ice View Case (HTC 10) Zwart?

Ik heb bij Mobiel Supplies een imitatie ICE View cover gekocht voor ¤ 16,95. Het eerste hoesje begaf het na twee weken al. Keurig kreeg ik een nieuw exemplaar dat nu al 4,5 maand dienst doet.
Niks geen slijtage nog zichtbaar en werkt zoals de originele ICE-Cover case.
Uiteindelijk gauw een 2e exemplaar besteld, want het is wel duidelijk dat je maar heel moeizaam aan HTC artikelen kunt komen. Alsof ze niet meer bestaan. Duizend en één zaken afgeweest om een cover in de winkel te scoren.