Specificaties Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows) Review

dutchie79 22 november 2009, 596 views

Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows)

Pluspunten

• lekker snel (als je een goede host hebt).
  • goed bonussysteem.

Minpunten

• geen ondersteuning dedicated servers.
  • vaak een laggy server.

Ik ben net begonnen met multi-player.
Ik heb met het installeren geen problemen ondervonden, met +/- 45 minuten was het spel genstalleerd.

Steam account aangemaakt en meteen online gaan spelen.

Na 3 uur gespeeld te hebben kom ik toch wat puntjes van irritatie tegen.
Namelijk het gemis van de dedicated servers.

Ik ondervind regelmatig lag op de games die ik speel (dat is jammer omdat ik meestal neer wordt geschoten of dat mijn predator missile niet goed terecht komt).
En als ik als host wordt gekozen dan is er echt geen houden aan de lag.
Als dat gebeurt ben ik ook zo weg.

Maar als je dan een goede host hebt gevonden is het echt een leuke game.
Lekker snel, veel bonussen en punten te halen, goede wapens en leuke levels.

Nu maar hopen dat iw en steam een patch uitbrengen met dedicated server ondersteuning.

p.s. dit is mijn eerste review, dus graag alleen opbouwende kritiek :) .

Heb jij ook een Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows)?

Opbouwende kritiek? Dit is toch geen review, die paar woorden. Als je je frustratie wil uiten over de gebrekkige multiplayerervaring moet je toch echt beter je best doen en anders klaag je maar op het forum
Sluit me aan bij Nikeo, dit is geen review.
Je klaagt alleen maar wat over de multiplayer ervaring.

Kenmerken van een recensie

Een recensie bestaat meestal uit drie onderdelen:
De analyse (een bespreking van de inhoud van het boek, de film, ...)
De interpretatie
De evaluatie (positieve en negatieve kritiek)
Een recensie bevat dus een (liefst met argumenten onderbouwd) waardeoordeel over het culturele product. Daarnaast kan het besprokene in een ruimere context worden gesitueerd (bijv. het oeuvre van een schrijver, ontwikkelingen in de literatuur, de tijdgeest), de voorstelling worden beschreven of de korte inhoud van een film worden weergegeven.
Bij films en videospellen bevat de recensie over het algemeen een rapportcijfer of een aantal sterren (meestal van 1 tot 5), om in n blik een algemeen oordeel te kunnen zien. Ook kunnen er voor bepaalde aspecten (zoals de grafische kwaliteiten bij een spel of het acteerwerk in een film) aparte cijfers worden vermeld, met eventuele toelichting.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Review
Ik vind de multiplayer mbv hosts niks mis mee. Ik heb nog geen last van lagg gehad en met dedicated servers heb je altijd wel dat de helft van de servers leeg staat waar ik me mateloos aan irriteer.
Waarom irriteer jij je aan lege Dedicated servers?
Games die dedicated servers hebben hebben in de browser de optie om lege servers niet te laten zien.
misschien even kopjes maken. Stukje over SP? Screenshots? Ervaringen met bepaalde levels?
Of iets over de performance op je systeem?
En een patch met dedicated servers zal er nooit komen. Helaas, einde, punt.

Back to L4D2 :> !