Specificaties Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows) Review

VonDyk 20 november 2009, laatste update op 20 november 2009, 330 views

Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows)

Pluspunten

• Gameplay +++ (sp, mp, so)
  • Grafisch en geluid ++

Minpunten

• geen dedicated servers ---
  • xbox interface ---
  • p2p ---
  • Steam --

Stabiliteit Score: 2
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Ik sla de singleplayer over aangezien hier al veel reviews over zijn geschreven maar in het kort de sp is gewoon gaaf en mee slepend! enige na deel is dat het best kort is meer als 10 uur had ik niet nodig op hardened

De instalatie ging bij mij trouwens ook niet soepel. ik kocht het spel op 10-11-09 maar steam gaf aan dat het spel pas beschikbaar was op 12-10-09. Na veel gevloekt te hebben en afgereageerd in een potje mw1 pro mod iedereen geownd te hebben starte ik steam weer op. Wat blijkt, steam update en kon het spel instaleren! JOY :D

Grafisch is de game zeer goed. Veel in het spel kan je kapot maken maar er had meer uitgehaald kunnen worden.

Mulitiplayer is zoals in cod 4 mw 1 erg goed. helaas is de lean functie weg gehaald. De pit van mw1 komt hier duidelijk in terug. De winning kill replay is ook erg leuk om nog eens te zien wie de winning kill heeft gemaakt en hoe. Voor elk wapen heb je nu wel meer als 5 attachments die je op je wapen kan zetten. de mogelijkheid om prestige te gaan zit er ook weer in maar dit zal een bittere pil zijn om weer naar level 70 te komen en al je attachments weer te unlocken.

Nadelen
Omdat iedereen hoge verwachtingen had van dit spel zal ik even dieper op de nadelen duiken die ik bevonden heb.
- STEAM is a pain in the ass. Het is leuk en makkelijk als je door heb hoe het progamma werkt om met je vrienden eenvoudig even samen een game te doen. De invite friend button is daarom wel relax. Maar P2P gamen is echt niet grappig. Vaak mensen met een slechte connectie of pc waardoor de host weer moet migraten of ineens een time out krijgt dus crasht. Bereid je dus voor op veel crashes en lag.
- de matches zijn ook vaak veel te kort er zit een time en kill limit in en dit is alleen aan te passen als een private match word gespeeld.
- Door de laatste patch zijn mijn problemen met de xbox achtige interface alleen maar verergerd door time outs en unable connect to host errors.

Mijn grootste probleem was nog wel dat ik in het begin van het spel na +- 2 potjes spelen 3 afwisselende errors kreeg. 1 Directx error (die niet verholpen werd door je directx te updaten) 2 out of memory. 3 mw2 has stoped working. Deze errors heb ik opgelost om het spel in de default settins weer te starten en een voor een mijn grafische settings van low naar normal naar high naar extra te zetten. en wat bleek!
Anti aliasing zorgde voor de crash.

Deze fouten had ik overal opgezocht op verschillende forums maar nergens werd de juiste oplossing gepost dus deze kwam ik zelf achter. Als je dit probleem ook heb probeer het maar eens

Specs pc
Intel Q9550
GTX 275 896MB DDR3 FTW edition
4 GB DDR 2 800+ MHZ ADATA 4x4x4x4
ASUS P5QL PRO

Heb jij ook een Call of Duty Modern Warfare 2, PC (Windows)?