Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Bluedio T2 Foldable Style (Zwart) Review

SsorcererR 20 januari 2017, laatste update op 24 januari 2017, 439 views

Bluedio T2 Foldable Style (Zwart)

Top hoofdtelefoon voor een zr scherpe prijs! (ik betaalde hem slechts 20) Heeft een ongelofelijke batterijduur en na een beetje "tweaken" ook een mooi geluid.

Pluspunten

• Luid
  • Veeeeeeeel bas
  • Draagcomfort
  • Geluidskwaliteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Eq heeft beetje tweaking nodig
  • Voelt wat "plastiekerig" aan
  • "Valse" accucapaciteit in iOS

Top hoofdtelefoon voor een zr scherpe prijs! (ik betaalde hem slechts 20)
Heeft een ongeloofelijke batterijduur, de vooropgestelde 40 uur is niet gelogen.
Na een beetje tweaking van de ingebouwde eq kwam het hoog er beter uit en minder bas.

Na een week gebruik kan ik nog het volgende zeggen: de accucapaciteit die wordt weergegeven op m'n iPhone (dus iOS) is niet correct, dit blijft op 100% staan.
Ofwel hebben de Chinezen me een hoofdtelefoon geleverd met een oneindige accu op nucleair afval ;) Maar ... tot op heden heb ik de accu ook nog niet hoeven op te laden.

Qua draagcomfort zit het wel goed maar als ik hem vergelijk met bv. m'n goedkope Sennheiser HD201 dan zit deze toch net iets beter. Het lijkt of de Bluedio wat meer spant rondom je hoofd en daardoor de pads wat meer indrukt tegen je oren.

Het waarom ik voor deze hoofdtelefoon heb gekozen: ik zocht een goedkope bluetooth hoofdtelefoon met lange accuduur; goed geluid en goed draagcomfort. De Bluedio T2 voldoet aan al deze wensen!

Heb jij ook een Bluedio T2 Foldable Style (Zwart)?

"Care 2 share" waar (welke china-shop) je hem hebt gekocht?
Dat was hier via Duitsland: (3 dagen voor shipping 👍🏻)
Kan je er nog wat meer over vertellen?
Comfort, kwaliteit, etc?
Hoe ben je zelf op deze koptelefoon gekomen?
Al eens gebruikt op een windows 7 config? Leuke koptelefoon dit perfect werkt op android en windows 10 MAAR niet werkt op windows 7 door het gebrek aan drivers. Jammer want goed geluid !!
Ik heb de koptelefoon zelf ook gehad. Helaas is ie gestolen op school. Ik kan bevestigen dat het geluid inderdaad super is. Ik heb zelf de T2+ gehad. Deze had ingebouwde FM-radio en MP3-Speler dmv. SD kaart. Ik heb ondertussen weer een nieuwe besteld. Kan hem zeker aanraden.