HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One - Reviews

HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One Review

pverly 20 januari 2017, 344 views

HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One

Als hij print ok, maar voor de rest één hoop frustratie.

Pluspunten

• Als hij print dan komt de tekst eruit zoals op het scherm. Dit is een geweldige prestatie!
  • inkt verbruik

Minpunten

• Drivers
  • WIFI
  • Ecomodus die zo slecht is dat ik hem niet eens kan disablen
  • Zoemende geluid
  • Printkoppen
  • Opstarttijd ca 2minuten als alles goed verloopt
  • Niet hp waardig
  • De beste printer in het falen van al zijn taken

Inktverbruik Score: 4
Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 1
Als hij print ok, maar voor de rest één hoop frustratie. Printkoppen vlug kapot -> nieuw toestel gekregen. 2de toestel maakt irritant zoemend geluid als het toestel aanstaat. Ecomodus die ervoor zorgt dat mijn printer offline komt te staan op mijn pcs en via reboot van de pcs worden de taken pas opnieuw gestart. Ik had ervoor een HP 6500 a waarvan ik zeer tevreden van was. Dit toestel is een nachtmerrie als je eventjes vlug een blaadje wil printen. Ik heb kennis van IT en ja alle laatste drivers zijn geïnstalleerd. Dit toestel zit vol mankementen. Ook het instellen van de WIFI lukt gewoon niet noodgedwongen via utp kabel geconnecteerd.

Heb jij ook een HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One?