Seagate Barracuda Compute 2,5", 2TB Review

Rhy 18 januari 2017, laatste update op 31 december 2017, 50 views

Seagate Barracuda Compute 2,5", 2TB (Product gekocht)

hevig getwijfeld of ik dit model (ST2000LM015) of toch moest gaan voor de oudere 2TB SSHD (ST2000LX001) variant. En blij dat ik toch gekozen heb voor deze. Dankzij 128MB cache is de snelheid vergelijkbaar met 2.5" 7200rpm harddisk (ondanks langzamere rotatiesnelheid).

Pluspunten

• grote 128MB cache
  • 7mm schijf

Minpunten

• wordt zonder spacer geleverd

korte toelichting: kwam net de crystaldiskmark benchmark resultaten tegen in deze productreview: productreview: Samsung 850 EVO 500GB review door Rhy en dus gepast dat ik 'm hier ook upload. :)

Update 2017-DEC-31: en overweeg 'm momenteel weer aan te schaffen voor een RAID0 laptop configuratie.

Heb jij ook een Seagate Barracuda Compute 2,5", 2TB?