Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

AKG Y50BT (Zwart) Review

Jaco69 15 januari 2017, 397 views

AKG Y50BT (Zwart)

Heeft goed geluid en werkt de hele dag op 1 keer opladen. Voelt niet zwaar en drukt niet op de oren. Koppelen met Bluetooth gaat makkelijk,

Pluspunten

• degelijk
  • goed geluid
  • mooi

Minpunten

• gewicht
  • Kan niet opladen tijdens Bluetooth gebruik

Zeer tevreden over deze koptelefoon.
Deze wordt bij ons veel gebruikt. Heeft goed geluid en werkt de hele dag op 1 keer opladen. Bedraad gebruiken kan. Opladen en luisteren gaat helaas niet tegelijk.
Ondanks het gewicht zit hij heel comfortabel, voelt niet zwaar en frukt niet op de oren. Mijn vrouw gebruikt hen tijdens joggen dus dat kan maar bij heel snel draaien van het hoofd zal de koptelefoon niet helemaal volgen.
Koppelen met Bluetooth gaat makkelijk, Wordt gebruikt met verschillende telefoons en tablets En over het algemeen koppelt het in 1 keer aan het juiste apparaat Bereik is goed. Bediening werkt ook goed.al gaat dat op de tast. Telefoneren via de ingebouwde microfoon gaat ook goed al heb ik dat niet buiten in wind geprobeerd..

Heb jij ook een AKG Y50BT (Zwart)?