Fuji FinePix S3500 (4MP, 6x zoom, 39-234mm, f/2.8-3.0) Review

CptMorgan 27 oktober 2005, 391 views

Fuji FinePix S3500 (4MP, 6x zoom, 39-234mm, f/2.8-3.0)

Pluspunten

• Snel, mooie foto's, mogelijkheid tot extra (voorzet)lenzen, uitbreidbaar met XD-geheugenkaarten, redelijk groot LCD-scherm, Video out, licht lekker in de hand.

Minpunten

• Niet erg veel mogelijkheden tot lenzen, flitsers, battery-grips etc.

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 4
Ik ben zeer tevreden over deze camera, heb hem nu een aantal weken en hij werkt naar mijn mening zeer goed en heb nooit echt problemen ermee gehad.

De batterijen gaan best lang mee, er zijn helaas niet zoveel mogelijkheden voor bijvoorbeeld extra (voorzet)lenzen maar er is wel wat te krijgen, helaas kan er alleen geen extra flitser enzo op.

Verder ben ik zeer te vreden over de camera, de snelheid van de camera en hij is makkelijk in gebruik, de auto-focus e.a. werken goed, het LCD scherm werkt lekker, mogelijkheid tot optische zoeker, licht lekker in de hand en de foto's die eruit komen zijn van zeer goede kwaliteit.

Verder heb ik geen echte slechte dingen over de camera te melden en ben tot nu toe zeer tevreden over deze camera en ben van plan er binnenkort een extra paar lenzen bij te kopen.

Heb jij ook een Fuji FinePix S3500 (4MP, 6x zoom, 39-234mm, f/2.8-3.0)?