Kef Q series Q400b Walnoot (Bruin) Review

Frabas54Newbie 7 januari 2017, laatste update op 7 januari 2017, 354 views

Kef Q series Q400b Walnoot (Bruin)

Om wat meer bas in muziekweergave te krijgen heb ik KEF Q400B gekocht bij HIFICORNER in Groningen.

Pluspunten

• Mooi laag, gaat heel diep
  • Mooi afgewerkt

Minpunten

• Nog niet gevonden

Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
de KEF Q400B sub ondersteunt de PIEGA TWEN omdat ik het laag miste. Dit ligt miet aan de PIEGA maar inrichting van de kamer, groot en stenen vloer.
De sub geeft een heel mooi laag bij muziek, bij film weet ik niet want geluid hoeft voor mij niet zo luid.
Al met al zeer tevreden nu en hoor nu veel meer details.

Heb jij ook een Kef Q series Q400b Walnoot (Bruin)?

Dit is natuurlijk geen review van het product maar van de winkel.
Je doet er goed aan deze 'review' hier te verwijderen en bij de shopreviews te plaatsen