Klipsch R-115SW (Zwart) - Reviews

Specificaties 0.1 Subwoofer speaker - Bekijk alle specificaties

Klipsch R-115SW (Zwart) Review

Den Olli 6 januari 2017, laatste update op 1 juli 2017, 624 views Product gekocht

Klipsch R-115SW (Zwart)

Super mooi product !!

Pluspunten

• Mooi design
  • Speelt zonder vervorming
  • Goede afwerking
  • Stijfheid woofer
  • LFE
  • Bass reflex aan de voorkant , maakt het plaatsen makkelijker

Minpunten

• Zwaar , maar is goed

Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
Toen ik de doos zag , dacht ik even . Heb ik een wasmachine gekocht ?? Haha , wat een subwoofer , wat een gewicht , ik heb de nodige tijd genomen om hem in te stellen , ik moet zeggen . Er komt heel wat volume uit , zelfs bij hogere volumes , en zonder vervorming !! Ik heb de subwoofer gekalibreerd op 78 db , lfe 120 hz , gain op 12 uur , gekoppeld aan een onkyo tx-rz 800 , zeker een aanrader voor wie van diepe bass houd zelfs bij hoge volumes !![img]ftStBxAm[/img]

Heb jij ook een Klipsch R-115SW (Zwart)?