NEC ND-3520 16x (Dual-layer) Review

B_S 19 april 2005, laatste update op 19 april 2005, 155 views

NEC ND-3520 16x (Dual-layer)

Pluspunten

• Hij kan goed overweg met heel veel verschillende media. En voor deze prijs zou ik het niet laten om hem aan te schaffen!

Minpunten

• De geluidsproductie bij het afspelen van een (onder normale omstandigheden gebrande) film is best hoog. Omdat hij gebrande films niet herkent als DVD-ROM, draait hij op volle toeren. Dit is echter op te lossen met de zogenaamde bitsetting. Het is wel vereist om je brander te flashen met een modded firmware..

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 5
Schrijfsnelheid Score: 4
Leessnelheid Score: 4
Na een tijdje op zoek te zijn naar een DVD-brander, ben ik bij deze uitgekomen. Op veel fora werd deze aangeraden, vanwege zijn gunstige prijs en zeer degelijke kwaliteit. Dit is de goedkoopste DVD +/- brander die er te vinden is en doet zeker niet onder voor zijn concurrenten. Hij kan overweg met alle formaten (DVD-R/-RW/-R DL/+R/+RW/+R DL) en doet uitstekend zijn werk in mijn systeem. Ik ben zeer tevreden met de aanschaf van dit product!

Heb jij ook een NEC ND-3520 16x (Dual-layer)?