Specificaties 15,6" (1920x1080), 1,256TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

MSI GS63VR 6RF-029NL Stealth Pro Review

erterer 28 december 2016, 168 views

MSI GS63VR 6RF-029NL Stealth Pro

Mijn doel was een dunne laptop vinden met goede specs en waar je mee kunt gamen. Deze MSI is hierbij precies wat ik moest hebben. Hij is snel, dun, ziet er degelijk uit en heeft goede specs en een dikke videokaart waarmee je bijna alle games op ultra kunt spelen.

Pluspunten

• Licht en makkelijk mee te nemen
  • Hele dikke game prestaties dankzij de GTX1060
  • Fijn toetsenbord met typen
  • Allround hele goede specs
  • Niet veel last van geluid van koeling
  • Mooi scherm waar je lang naar kunt kijken

Minpunten

• Touchpad vind ik minder goed reageren
  • Geluidskwaliteit is behoorlijk slecht

Uiterlijk
Ik vind het een mooi model, licht, dun en compact. Ik wilde een beetje een bescheiden laptop hebben zonder alle gaming marks. En dat is deze.

Prestaties
Voor wat ik gedaan heb ik zijn de prestaties gewoon uitstekend. Alle games die ik heb gespeeld kan ik op ultra spelen en alles loopt heel soepel. Het is bijna te vergelijken met een desktop alleen dan in een dunne laptop.

Opmerkingen
Het enige wat ik jammer vind is de geluidskwaliteit van de speakers. Dit is behoorlijk slecht. Als je altijd oortjes of een koptelefoon gebruikt is dit natuurlijk geen probleem.
Er zullen echt wel dingen zijn die je inlevert omdat je een compact model hebt. Dit heb ik er wel voor over omdat ik niet een 40mm dikke laptop wilde hebben.

Ik vind de prijs aan de hoge kant. Als je echt graag een laptop wilt hebben is het wel een aanrader. Alleen als je ook naar een desktop zit te kijken kun je dat misschien beter doen. Ik heb 20% korting gehad wegens een actie en de 1500 vond ik deze laptop zeker waard. Je krijgt voor dat geld wel een goede kwaliteit laptop ervoor terug.

Heb jij ook een MSI GS63VR 6RF-029NL Stealth Pro?