Newstar FPMA-D960D Review

hawkeye73 19 december 2016, 276 views

Newstar FPMA-D960D

Na een tijdje kartonnen dozen onder de monitor te hebben vond ik het toch maar eens tijd om een beugel te kopen. Ik had dit veel eerder moeten doen. Veel hoger nu en meer ruimte op buroblad!

Pluspunten

• stevig
  • zo in elkaar gezet
  • ziet er netjes uit

Minpunten

• nvt

Heb jij ook een Newstar FPMA-D960D?

heb je ook een foto van de armen toevallig? Ik zoek momenteel een monitorarm voor twee monitoren, alleen staat mijn bureau tegen de muur. De armen kunnen dus niet te ver naar achteren buigen helaas. Gevolg daarvan is dat de monitoren verder naar voren komen en wellicht dus TE ver.
Even snel :

Goed inzicht? Kan nog naar voren of naar achteren. Paar cm naar voren in jouw geval.

[Reactie gewijzigd door hawkeye73 op 27 december 2016 23:32]

Helemaal duidelijk. Dank je wel! :)