Corsair Gaming MM400 Standard Edition Review

FixUs 17 december 2016, laatste update op 17 december 2016, 200 views

Corsair Gaming MM400 Standard Edition

Hele goede muismat, maar maakt de voetjes van de logitech g502 -muizen kapot, ik heb een link naar ebay geplaatst voor 3th party voetjes die sterker en gladder zijn.

Pluspunten

• Blijft liggen
  • Goed glad
  • Maakt geen plekken op de ondergrond
  • Logitech g502 3th party voetjes glijd super

Minpunten

• Trekt in het begin stof aan
  • 3th party voetjes nodig (lees volledig review)
  • In het begin lawaai bij snelle bewegingen

Kwaliteit Score: 5
Ik heb besloten om toch maar een review te plaatsen over deze kunstof gemaakte muismat van corsair omdat de Corsair stoffen matten populair aan het worden zijn. Voor diegene die liever een kunststof muismat kiezen raad ik aan om deze review te lezen als je een logitech G502 muis hebt.

Ik heb deze corsair muismat nu bijna een jaar en gebruik deze samen met de logitech g502. In het begin was dit een ramp met de voetjes, de voetjes waren al na een week/maand eraf gesleten. Dat komt omdat deze kunststof muismat van corsair erg hard aan de voetjes van Logitech vreten. Helaas kreeg ik hierop geen garantie, dan nog zouden de voetjes alweer snel afslijten.

Na zoeken kwam ik dan toch een oplossing tegen! Nieuwe 3th party voetjes die veel sterker Ún gladder zijn dan de originele logitech G502 voetjes! Deze zijn te verkrijgen via ebay en kun je kopen per 2 stuks.

Link: http://www.ebay.co.uk/itm...014-Edition-/121402762810

Wat je moet nemen is deze:
- Competition 0.6 mm (black)
- 1 Pack (2 sets)

Het kleven van de voetjes is niet moeilijk als je op een zorgvuldige en rustige manier tewerk gaat.

Na 8 maanden...

Heb deze ondertussen 8 maanden. Ze zijn alleen erg bekrast, maar ze kleven er nog altijd heel erg vast aan en is nog steeds glad! Met de originele voetjes zouden ze er al lang eraf gevallen zijn. Ik ben hier heel tevreden over! Ook geschikt voor cs:go.

Ik weet btw niet hoe het zit met de voetjes van andere merken van muizen, maar volgens mij heeft die webwinkel van ebay wel andere goede voetjes liggen voor andere muizen.

Ik ben trouwens achter gekomen van een andere tweakers-user dat de steelseries 9hd nog veel sneller de originele logitech voetjes laat verslijten, ik heb dus geen idee hoe het dan zit met deze ebay-voetjes. Als je veilig wil spelen zou ik de mm400 nemen.

Eventueel vragen of suggesties kan via xmpp: fixus@dukgo.com

Heb jij ook een Corsair Gaming MM400 Standard Edition?