Specificaties 0.1 Subwoofer speaker - Bekijk alle specificaties

Jamo J 112 SUB (Wit) Review

jweijenberg 16 december 2016, 276 views

Jamo J 112 SUB (Wit)

Geweldige sub die waanzinnig klinkt, er goed uit ziet en waarvan je zeker geen spijt zal krijgen als je een echte film fanaat bent

Pluspunten

• waanzinnig diepe bass
  • mooi design
  • keurig afgewerkt

Minpunten

• Er zit geen signaal kabel bij. Voor het geld dat deze sub kost had dat best gemogen.

Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
Ik was al een hele tijd op zoek naar goede opvolger voor mijn Harmon Kardon sub.
Deze sub had een woofer van 8 inch en dat was het dus niet. Ik hoorde hem amper. Laat staat dat je iets voelde...

Het was me duidelijk. Ik moest een 12 Inch woofer hebben!!!
Dus de zoektocht begon. De eisen waren duidelijk:
* 12 inch subwoofer
* gepoort
* Hij moest wit zijn om bij de rest van mijn set te passen
* Design moest goed zijn om de vriendin tevreden te houden

Als je gaat zoeken op deze criteria dan ben je in principe vrij snel klaar :)
De meeste woofers zijn of niet in het wit leverbaar, zijn 10 inch of zijn gewoon lelijk.

Ik werd helemaal verliefd op de Jamo J112. Hij was duur maar uiteindelijk toch maar besteld.
Wat een apparaat!!!!

Het is een enorm ding en weegt maar liefst 26KG
De Jamo J112 is de grote broer van de Jamo J12.
Er zit een betere woofer in maar ook de afwerking is veel luxer.

Toen de woofer aankwam direct aangesloten.
Helaas zit er geen signaal kabel bij. In mijn menig had dit echter wel gemogen voor het geld wat je voor deze sub betaald.

Maar goed. Sub aangesloten op mijn Denon versterker, stekker in het stopcontact en knallen maar.

Bij aankomst stond de gain vol open. Dus ik ben begonnen op half. Op het moment van aansluiten zat mijn vriendin rustig expeditie robinson te kijken.
De sub ging aan en op dat moment werd er een lekkere lage toon uitgezonden. Mijn vriendin sprong op en de ramen trilden bijna uit de kozijnen!
YES!!!!! dit is vet.
Wat een power zit er in dit ding. Het geluid is zuiver, diep en luid.

Je kunt de woofer heel fijn afregelen van fijn aanwezig toch knoer hard.
De crossover werkt ook prima.

De sub is afgewerkt in hoogglans wit en is helemaal naadloos. Aan de voorkant zit een mooie geronde cover om de woofer heen. Eventueel kun je hier de afdekkap nog voor plaatsen.
De woofer is aan de achterzijde gepoort.

Ook al is de woofer erg prijzig, het is het vetste ding dat je ooit zal kopen voor je geluidsinstallatie.

Heb jij ook een Jamo J 112 SUB (Wit)?