Specificaties 900mm breed en 400mm lang (Stof) - Bekijk alle specificaties

Steelseries QcK XXL Review

Mister E 16 december 2016, laatste update op 10 januari 2017, 342 views

Steelseries QcK XXL

Heb deze muismat nu 6 dagen en vind hem geweldig. Het geeft de hele setup gewoon iets extra's waardoor het er netter uitziet. Je kan er prettig je armen op kwijt zodat je niet met je armen op de het harde bureau ligt. (ik heb geen stof problemen zoals anderen)

Pluspunten

• Dik
  • Groot
  • Mooi, strak design

Minpunten

• De eerste paar dagen ligt ie niet volledig plat omdat deze muismat is opgerold in de verpakking. (niet echt een minpunt te noemen dus)
  • Prijs in vergelijking met andere muismatten

Kwaliteit Score: 5
Waarom de Steelseries QcK XXL?
Ik vind het prettig om mijn armen op de muismat kwijt te kunnen. Ik krijg vaak last van koude handen als ik achter de computer zit. Dus als ik met een muismat kan voorkomen dat ik mijn armen op een koud bureau moet leggen dan is de keuze snel gemaakt.

Verpakking
De Steelseries QcK XXL komt in een langwerpige vierkante doos waarin de muismat zit opgerold. Verder zitten er 3 stickers bij de verpakking in.

In gebruik name
Ik vind de muismat heel prettig werken. Ik kan er mijn toetsenbord en muis volledig op kwijt inclusief een groot deel van mijn armen. het zorgt er voor dat het toetsenbord niet meer verschuift en het bied meer dan voldoende ruimte voor de muis. Het materiaal voelt heel prettig aan.

Een grote muismat die iets meer kost dan normaal, maar naar mijn mening de meerprijs het zeker waard is.

Heb jij ook een Steelseries QcK XXL?