Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-1ADAC (Zwart) Review

readefries 15 december 2016, 173 views

Sony MDR-1ADAC (Zwart)

Wat een mooi geluid zit er in deze koptelefoon! Zelfs wanneer je geen HiRes audio afspeelt is het geluid significant beter dan andere koptelefoons die ik gebruikt heb.

Pluspunten

• Subliem geluid
  • Groot dynamisch bereik
  • Veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Geen app van Sony voor afspelen HiRes audio

Met de app van Sony, kun je op je PC (Windows of Mac) HiRes audio (DSD/DSF) afspelen om het uiterste uit de koptelefoon te halen.

Klein nadeel is het ontbreken van een iOS van Sony voor HiRes audio. Gelukkig zijn er wel wat opties in de AppStore om dit wel te kunnen afspelen.

Doordat er op dit moment verschillende aanbiedingen voor deze koptelefoon zijn, betaal je nog maar да169. Wat ik zeer schappelijk vind voor de kwaliteit en mogelijkheden van deze koptelefoon!

Heb jij ook een Sony MDR-1ADAC (Zwart)?