NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart) Review

Miss Bliss 24 oktober 2005, 631 views

NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)

Pluspunten

• Stil
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding
  • Brandt snel en goed

Minpunten

• Geen

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 4
Schrijfsnelheid Score: 4
Ik heb de NEC 3540-A sinds een paar maanden in mijn bezit, en ik ben er zeer tevreden mee. Hij brandt stil en redelijk snel (zo'n 8 min. voor een Platinum 8x DVD+R en 3 à 4 min. voor een Fuji 48 x cd) Tot nu toe is er nog geen schijfje verloren gegaan, en ik heb er al aardig wat gebrand! Ik heb de dvd brander niet geflasht, dus out of the box doet hij het ook prima. Verder heb ik de leessnelheid niet getest, aangezien ik een aparte dvd-speler in mijn pc heb.

Voor deze prijs een prima dvd brander die zich zeker kan meten met zijn duurdere soortgenoten!

Heb jij ook een NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)?