Specificaties PC • Actie, Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Battlefield 1, PC (Windows) Review

KingHorse 13 december 2016, laatste update op 14 december 2017, 7 views

Battlefield 1, PC (Windows) (Product gekocht)

Na eerst 10 uur de demo gespeeld te hebben via origin. Met black Friday besloten om te kopen. En nog totaal geen spijt gehad, het is me eerste fps die ik speel en ik vind het geweldig.Echt een geweldige game, ook de chaos is geweldig!! 4790,8gb,gtx1070

Pluspunten

• Graphics zeer mooi
  • Goede instapper voor een beginnend first persoon shooter.
  • Vrienden joinen
  • Ga zonder het te merken 14/45.
  • Gewoon genieten!
  • Leuke classes met bij passende wapens
  • chaos van 64 man matches!

Minpunten

• Soms een paar kleine foutjes, textures die blijven hangen.
  • Matchmaking kan beter, s' ochtends om 7 uur sommige gamemodes bijna helemaal leeg, of mensen die 4 keer jouw eigen level zijn.

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Update 14-12-2017
Ondertussen al meer dan een jaar deze game in bezit. Begin dit jaar de premium pass gehaald met de deluxe upgrade voor 50 euro, wat voor mij de totale kosten op 90 euro brengt voor deze game. Iets wat achteraf gezien best hoog is. Daar staat tegen over dat ik nu al ruim 200 uur in de game heb. Dit is 170 uur voor de retail en 40 uur voor de test omgeving. Ook zijn er 2,5 uitbreiding verder. Tuning Tides Part 1 is net uit. Naar mijn mening blijft de TSNP update de beste, originele reden van de premium pass. Op moment wacht ik nog op de wapens update, waar al 3 maanden aan wordt gewerkt en uitgebreid wordt getest in de CTE, wat dan ook veel fijnere gameplay op levert tegen over wat er in de hoofdversie gaande is. Overal zijn er mindere en betere maps, sommige zien er mooi uit, en andere spelen stukken beter. Er zijn veel nieuwe missie om te halen, enkel heb ik hier weinig tijd voor. Ook het unlocken van de wapens geeft mij een twee strijdig gevoel, het is goed dat er een uitdaging achter zit om nieuwe wapens te verkrijgen, maar als je niet veel speelt, heb je soms wel even nodig hebt om in te komen, helemaal met wapens die je doorgaans nog niet hebt gespeeld, is het wel een uitdaging. Gelukkig zijn de nieuwe wapens over het algemeen de moeite waard. Al met al wel een waardige aankoop, zojuist Star Wars Battlefront II gehaald, dus heb weer genoeg te doen. Maar school gaat voor! 8)7

Heb jij ook een Battlefield 1, PC (Windows)?

Meer advertenties