Specificaties 7.1-set - Bekijk alle specificaties

Creative Inspire T7700 (7.1) Review

Onno F 24 oktober 2005, 495 views

Creative Inspire T7700 (7.1)

Pluspunten

• mooi geluid
  • goede mediaspeler
  • 2 redelijke games

Minpunten

• geen THX
  • tja....

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
ik heb deze set samen met een creative audigy 2 ZS gekocht voor mijn medion pc.....en ben er behoorlijk tevreden over.

ALGEMEEN : vond dit een mooi 7.1 setje en dit paste goed bij mijn budget. heb deze set gekocht na het lezen van reviews e.d.

GELUID : ik ben meer dan tevreden over het geluid wat deze speakers produceren. en de subwoofer heeft genoeg vermogen

PRIJS : ik denk dat deze set een topper voor zijn prijs is. ik denk dat er altijd wel betere zijn maar dit is een behoorlijke vooruitgang op mijn oude speakers (standaard logitech)

ik denk dat dit een aanrader voor iedereen is..... :D

Heb jij ook een Creative Inspire T7700 (7.1)?

Ik kan dit nou niet echt een diepte survey noemen. Ik had iets meer inhoud verwacht dan alleen mooi geluid. Hoe zit het bijvoorbeeld met de midden tonen? de hoge tonen? de instelbaarheid? wat was je budget? je referentiekader? etc etc. Ik hoop dat je nog het een en ander kan toevoegen./