Kingston HyperX Cloud II Gun metal Review

SterreRem 10 december 2016, 150 views

Kingston HyperX Cloud II Gun metal

Fijne headset! Comfortabel, goed geluid en microfoon afneembaar.

Pluspunten

• Goed geluid (game en muziek)
  • Goede stereo
  • Comfortabel
  • Kussentjes verwisselbaar

Minpunten

• microfoon is niet geweldig

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 3
Hele fijne headset! Ik wou een goede kwaliteit headset, vooral voor het geluid. En niet te duur. Dat is zeker gelukt! Hij zit heerlijk en alles klinkt heel goed. Je kunt de kussentjes vervangen voor de stoffen versie en dan hoor je iets meer omgevingsgeluid, dit vind ik juist prettig. Met de originele kussentjes ben je echt afgesloten, maar dit zullen sommige mensen juist fijn vinden.
De microfoon is afneembaar en dit is prettig voor mensen die deze niet altijd nodig hebben.

Heb jij ook een Kingston HyperX Cloud II Gun metal?

Reviews door de redactie