Plextor PX-891SA Zwart Review

Borromini 7 december 2016, laatste update op 9 december 2016, 140 views

Plextor PX-891SA Zwart

Degelijk optisch station, heel geschikt om CD's te rippen.

Pluspunten

• Ript heel snel en accuraat

Minpunten

• 'Hogere' prijscategorie

Leessnelheid Score: 4
Media-foutgevoeligheid Score: 5
Ik was de 'trotse' eigenaar van een NEC NEC ND-3520A, maar die is waardeloos om CD's te rippen. Ik heb me wat ingelezen en kwam bij deze Plextor uit, die gebaseerd is op de LiteOn iHAS124, die heel goed scoort qua rips. Waar rippen met de NEC een echte lijdensweg was en soms uren duurde, zelfs voor CD's die er op het oog krasvrij uitzagen, is het nu op nog geen half uur gepiept, zelfs bij CD's met serieuze krassen. De Plextor kost wat meer dan een gemiddelde DVD-writer maar hij is z'n prijs dubbel en dik waard!

Heb jij ook een Plextor PX-891SA Zwart?

heel geschikt om CD's te digitaliseren.
CD's zijn toch al digitaal?? 8)7

Ik snap wat je bedoelt maar toch......

Bedankt voor het delen van deze specifieke functie waar jij 'm voor gebruikt.
Ik was op zoek naar een alternatief voor 'rippen', maar je hebt gelijk. Aangepast.