Bose SoundLink on-ear Bluetooth (Zwart) Review

Ghostrider1987 5 december 2016, 127 views

Bose SoundLink on-ear Bluetooth (Zwart)

Lekker geluid voor een behoorlijke prijs. Zeker een aanrader, zolang je hem gebruikt voor muziek (niet tijdens het hardlopen o.i.d.)

Pluspunten

• Geluid is heerlijk
  • Bluetooth lekker snel
  • Handig als je tijdens muziek gebeld wordt
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Voelt alsof je hem snel breekt

Na lang wikken en wegen heb ik deze toch gekocht. Ik had een bedrade koptelefoon van Monster voor tijdens het uitlaten van de hond. Dat snoer irriteeerde af en toe der mate dat ik toch besloot een bose te kopen (De btw actie van een bepaalde verkoper droeg daaraan bij 203,-).

Koppelen van bluetooth is echt een eitje. Tijdens het luisteren van de eerste tracks werd ik ineens gebeld, en warempel, hij geeft aan (in het engels) wie er belt en je kunt met de knop op je headphone opnemen! Subliem :), mooi extraatje

Het geluid is echt om in weg te dromen. De accu gaat aardig lang mee, ik laad hem ongeveer eens in de 3 weken op.

Enige nadeel is dat als je even bukt (op de kop hangt, of zoals ik de riem van de hond omdoet, kleine hond dus ik moet bukken) dat de koptelefoon al snel af glijdt.

Als dat alles is...Ik ben er blij mee en Bose maakt zijn naam waar qua geluid!

Heb jij ook een Bose SoundLink on-ear Bluetooth (Zwart)?