Sennheiser RS 165 (Zwart) Review

Ghostrider1987 5 december 2016, 246 views

Sennheiser RS 165 (Zwart)

Prijs kwaliteit is wel fair. Grootste minpunt is dat deze iets aan de strakke kant zit, en ik heb geen groot hoofd ;)

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening
  • Oplaadstation

Minpunten

• Iets strak bij langdurig dragen
  • Aan de grote kant

Ik heb de koptelefoon nu een half jaartje. Na jaren een bedrade te hebben gehad is dit echt een uitkomst. Wegens NAH van mijn vrouw moet ik per koptelefoon TV kijken en/of XBOX-en, gebruik hem dus veelvuldig.

De set is netjes ingepakt en qua aansluiten uiteraard peace of cookie.

De koptelefoon schakel je in met een knopje rechtsachter. Soms werkt dit niet meteen. Geen idee waarom maar na 3 keer meestal wel ingeschakeld.

Verbinding vind de headphone altijd direct en geluid is haarfijn en storingsvrij.
Het geluid is zelfs nog te stellen met een bass knop en volumeknoppen op de headphone zelf.

Ik heb hiernaast ook een Bose met bluetooth (onear). Het geluid van de Bose overtreft de Sennheiser zeker niet, maar er zit voldoende power in voor mooi geluid, het geeft je echt een surround gevoel).

Heb jij ook een Sennheiser RS 165 (Zwart)?