Skullcandy Hesh zwart Review

Martin0 3 november 2009, laatste update op 5 oktober 2010, 2.044 views

Skullcandy Hesh zwart

Pluspunten

• Mooi Design
  • Makkelijk te gebruiken,
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Gemiddelde tijd dat het kapot gaat is 2 maanden
  • Geen microfoon

Gebruikersgemak + Opties:

De Skullcandy Hesh is een Plug & Play headphone, hierdoor is het makkelijk te gebruiken op iedere PC waar deze ingestoken word.
De skullcandy is ook aftestellen, op 9 standen per kant(dus 9 standen rechts en 9 standen links), deze zijn makkelijk aftestellen want je hebt weinig kracht nodig om hem te verzetten en hij klikt erg makkelijk.
De kabel bestaat uit 2 secties, hierdoor kun je de lengte instellen van de kabel.
Op deze kabel zit ook een volumeknop.

Comfort:

Ik vind dat de skullcandy lekker zit op mijn hoofd, hij drukt niet op mijn hoofd en hij volgt de rondingen van het hoofd erg mooi, de opvulling rond de speakers en boven op het hoofd is ook erg zacht waardoor de Skullcandy Comfortabel op het hoofd zit.
Enige nadeel: Je oren worden erg warm na een korte tijd, maar dat is bij alle Heaphones met een opvulling(teminste na mijn ervaringen).

Geluidskwaliteit:

Ik vind de geluidskwaliteit redelijk goed, Ik luister Rock/Metal liedjes van goede kwaliteit, De Skullcandy geeft geen ruis, Liedjes klinken Goed.
Bvb bij Enter Sandman van Metallica, hoor je alle instrumenten duidelijk, en de stem komt ook duidelijk over.
Er is ook weinig geluidsverlies naar buiten omdat De Opvulling alles goed afsluit , je kunt dus rustig en alleen van de muziek genieten.

Design:

Het design is erg mooi, Ze hebben goed rekening gehouden met Kleurencombinaties, vorm van het hoofd en Totaal plaatje.
Kleurencombinaties zijn er in: Zwart, Roze-Wit, Zwart-Wit, Zwart-Rood.
Het volgt de vorm van het hoofd erg goed waardoor hij erg comfortabel zit.
Het totaal plaatje is erg mooi, dit is mijn persoonlijke mening, andere mensen kunnen andere meningen hebben.

Persoonlijke mening:

De Skullcandy Hesh, een prima headphone, alleen een beetje een hoge prijs voor de kwaliteit, maar qua design is het de 49,99 wel waard.

Ik gebruik een ander design dan de Skullcandy Hesh(zwart-wit), maar deze is precies hetzelfde qua prestaties.

Heb jij ook een Skullcandy Hesh zwart?

Niet alle headphones worden warm om je oren. Probeer eens een Sennheiser, zeker als je van rock/metal houdt is de PMX60 aan te raden, die is er zelfs voor gemaakt. Gebruik deze al een hele tijd en het is verreweg de beste headphone voor mij. Lekker licht rond de oren en niet warm. Ik zie ook echt niet wat deze mij meer kan bieden terwijl hij €10,- meer kost.

Toen ik dit merk overigens voor het eerst zag had ik het idee dat het om een stuk overhyped speelgoed ging dat wordt weggegeven bij telefoons, van die reclames ken ik het in ieder geval. Ik ben echt benieuwd hoe het merk daarom opweegt tegenover de gerenommeerde merken.
ik heb een sennheiser en die word ook warm bij mijn oren als ik hem opzet.
maar ik vind beide Headphones van goede kwaliteit maar de Skullcandy vind ik persoonlijk iets beter, maar mening is verschillend per persoon.
Uiteraard, en respect daarvoor :)

Ben wel benieuwd welke Sennheiser je hebt, het verschilt nogal wat per model. De mijne is namelijk gewoon een zeer lichtgewicht nek-model. Bijna geen afsluiting van de omgeving maar super comfortabel. Dat is natuurlijk anders dan die "over het hoofd" modellen. Overigens heb ik ook de PMX40 gehad en dat was dan weer pure bagger, geen goed woord voor over.
als je me andere review bekijkt(sennheiser HD 202) weet je het, nu ook omdat ik het zeg maar goed :P
Misschien zou je, voordat je nieuwe reviews gaat schrijven, eerst eens je licht op kunnen doen bij schrijvers van hoger gewaardeerde reviews, daar de kunst wat van af kunnen kijken zogezegd, en met die bagage nog eens kritisch naar je eigen reviews kunnen kijken?

Je reviews in deze vorm geven naar mijn mening een toekomstige koper niet echt informatie waar deze zijn/haar koop op kan baseren. Zo tussen de regels te lezen vindt jij het een goed klinkende, simpel af te stellen hoofdtelefoon, maar je zou daar bijvoorbeeld eens over uit kunnen wijden, waarom is hij makkelijk af te stellen? (werkt het mechanisme simpel bijvoorbeeld) En hij klinkt goed? Waarop baseer je dat, welke muziek heb je er bijvoorbeeld mee beluisterd, en wat voor kwaliteit hadden die muziekbestanden?
Het verschil tussen een witte en een zwarte maakt qua geluid niet veel uit, maar wel een beetje kennelijk??? Dat snap ik niet, leg eens uit a.u.b. :+
En wat is een geluidsschuif? Zeg maar hetzelfde als een volumeknop ofzo?

Verder is dit een waardeloze review, als het die titel al mag dragen.
Hoe is het draagcomfort?
Is het ding af te stellen?
Hoe zijn de hoge-, midden-, en lage toonweergaven?
Etc.
etc.
daarbij ook vertellen dat de gemiddelde skullcandy koptelefoon de 20k HZ niet haalt en binnen 2 maanden kapot is