Specificaties 2,2" display, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Shine (KE970) Zilver Review

Martin0 3 november 2009, laatste update op 14 januari 2011, 733 views

LG Shine (KE970) Zilver

Pluspunten

• Mooi Design

Minpunten

• Niet inkunnen zoomen bij Camera boven 640x480
  • Zwakke accu

Gebruikersgemak:

De LG Shine is een telefoon waarbij je wel even moet spelen of de handleiding lezen voordat je alles door hebt, de indeling van Battery, Sim en MicroSD is niet echt handig, ik was 2 uur bezig om de Micro SD te plaatsen.
Verder heb ik wel schik met de LG Shine, Als je eenmaal doorhebt hoe alles werkt, is deze telefoon een eitje.

Opties:

Uitbreidbaar geheugen:
Het geheugen kan uitgebreid worden met MicroSD kaartje.

Camera:
2 MP camera, met een resolutie van: 1600x1200 Pixels.
Camerafuncties: autofocus, flitser, multishot, zelfontspanner.
Nadeeltje: je kan niet inzoomen bij resoluties hoger dan: 640x480.

Audiospeler:
De audiospeler kan deze geluidsbestanden afspelen: AAC, AAC+, eAAC+, MP3.

Videospeler:
De videospeler kan deze bestanden afspelen: 3GP/H.263, MPEG4/H.264.

Overige Opties:
agenda, contactpersonen, taken, alarmklok, calculator, JAVA ondersteuning, ondersteuning voor Office, spelletjes, vCard, voice memo, Bluetooth.

Design:

Het design is erg goed over nagedacht, het ziet er goed uit, lekker glad, geen scherpe hoeken of randen,
De slide steekt goed in mekaar, sluit perfect aan op het toestel.
Verders is het 2,2 Inch beeldscherm erg mooi, goede kwaliteit van beeld.

Accuduur:

De accuduur vind ik echt tegenvallen, zolang hij ingeschoven is gaat de accu ongeveer 3 dagen mee.
Maar is hij uitgeschoven en luister je muziek of bel je is hij binnen een uur leeg.
Dit vind ik echt het grote nadeel aan de LG Shine.

Stevigheid:

De LG Shine is erg stevig, ik heb hem meerdere keren laten vallen van gemiddelde hoogte(borst hoogte( ongeveer 1.40m)) en hij doet het nog perfect.

Persoonlijk oordeel:

Op de accu na is dit een prima telefoontje.

Heb jij ook een LG Shine (KE970) Zilver?

Inzoomen kan alleen bij resoluties van 640x480 en lager... ik heb de LG KE800 (Chocolate Platinum) Bij mijn telefoon is het zo dat ik niet kan inzoomen bij resoluties hoger dan 640x480... Probeer dat eens.
idd nu kan ik inzoomen, bedankt.
gelijk ff review aanpassen :D
Ik kon altijd goed bij de bovenste drie toetsen. Mijn vingers zijn misschien iets minder van omvang.

Te hard dicht doen? hoe hard? of is dat beginnen op te vallen ná de valproeven? ;)

Ik was dik tevreden, ook de batterijduur was initieel prima in orde. Helaas, zoals bij de meeste batterijen, was de levensduur van een opgelade batterij na twee jaar meer dan gehalveerd. Muziekluisteren doe ik niet op een telefoon. die heb ik om te bellen.

Foto's maken vind ik ook behoorlijke onzin met een telefoon, maar toch uitgetest: niet bijzonder van kwaliteit. Er zit een goede lens op, die waarschijnlijk wel meewerkt aan het toch iets beter maken van het resultaat. Inzoomen kán wel, maar dat is alleen digitaal. En enkel maar iets van 5 zoomstappen.

Ik was tevree, mede door het 'niet-plastic' solide gevoel van het ding.

Ik heb nu een arena. Leuk, maar dat ding weet niet wat-ie wil: op 10 manieren (via 10 menuingangen) kun je iemand bellen, loopt regelmatig vast, en de '3D' interface is weinig meer dan een flash-animatie (de draaiende kubus laat een standaard plaatje zien, ipv je eigen desktop). Vind 't toestel leuk, maar het is 't net niet. (de arena dus)
te hard bedoel ik, net een iets te hard zetje geven inplaats van rustig dichtdoen.
idd de fotocamera is niet van zulke goede kwaliteit en ik wist niet dat je inkon zoomen en weet nog steeds niet hoe het moet :$.
en idd doordat er metaalwerk op zit voelt het vertrouwt en ligt hij lekker in de hand :)
inzoomen door pijl-knopjes bovenop (bovenop = als je 'm als fototoestel gebruikt). de links/rechts knopjes.

[Reactie gewijzigd door Mazirian op 3 november 2009 11:47]

had het al door maar toch bedankt ^^
Spijtig dat niet iedereen zo'n valtesten als jou doet :D
Niet echt een hele uitgebreide review, eigen fotos, nette indeling van tekst etc.
Nu 1 ster, als je er wat moois van bouwt, uiteraard meer!

is inderdaad beter, maar kan nog wat uitgebreider, fotos etc even toevoegen.
2 sterren nu!

[Reactie gewijzigd door TelefoniQ op 4 november 2009 09:34]

Owkee, ik zal kijken wat ik nog kan doen. :D

[Reactie gewijzigd door Martin0 op 4 november 2009 10:47]

Inzoomen doe je met die linkertoets (langs je scroll wiel-ding) ,,, denk ik