Samsung Yepp YP-MT6Z, 1GB (USB 2.0) Review

Gisae 3 januari 2006, 489 views

Samsung Yepp YP-MT6Z, 1GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Lange batterijtijd
  • Goed geluid
  • SRS/WOW
  • Klein
  • Stevig
  • Veel informatie op het display
  • 1 GB opslagruimte
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Maar max 1GB
  • Geen FM-radio
  • Firmware moet geflashed worden voor goed geluid
  • Batterijklepje zit niet fijn dicht

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb de speler nu sinds deze uit is. Dit is de beste MP3 speler die ik ooit heb gehad. Het geluid is (na aanpassing) perfect, de batterijduur is perfect, de informatie op het display is perfect, eigenlijk bijna alles. Hij draait zeker 2 uur per dag muziek, en ik hoef slechts eens per 3 weken een batterij te vervangen. Eigenlijk heeft de speler geen grote nadelen, en is het gewoon een topapparaat. Het jammere is dat deze maar tot 1GB gaat, en het vreemde is dat de opvolger, de samsung C1 slechter is dan de MT6.
Ik gebruik hem niet met de standaard hoofdtelefoon, want die is gewoon brak. Ik heb er een Sharp MD33/Creative EP630 en een Sennheiser PMX60 hoofdtelefoon bij.
Als vegelijkings materiaal heb ik een Iaudio 4, Iops, Ipod mini, Ibead 100, Iriver 8xx en een Mpio FL200 gehad.

@ reactie hieronder:
Hier staat inderdaad een review, die ik toevallig zelf heb gemaakt ;)

Heb jij ook een Samsung Yepp YP-MT6Z, 1GB (USB 2.0)?

hoe kan 1 gb nou en een voordeel, en een nadeel zijn?
Opzich leuk, een uitgebreide review is al te lezen op GoT, waar oa veel gebruikerservaringen staan. Voor de geinteresseerde onder ons:
forum: Samsung Yepp 1Gb YP-MT6