Specificaties 5.1 Cinemaset speaker met 120W vermogen - Bekijk alle specificaties

Teufel Ultima 40 surround (Zwart) Review

JeroenMeloentje 29 november 2016, laatste update op 21 april 2017, 87 views

Teufel Ultima 40 surround (Zwart)

Mn eerste echte surroundset. Had ze al even op de korrel en geen seconde spijt van tot nu toe. Witte versie icm Marantz 7010. Er zal vast beter zijn, maar ik als ik instapper weet niet beter.

Pluspunten

• Veel bang for your bucks
  • Zeer prettige garantieafhandeling van Teufel

Minpunten

• Tot nu toe geen

Muziekweergave Score: 5
Update 21-04-2017
Na een tijdje gebruik nog steeds geen seconde spijt gehad. Heb diverse andere setjes gehoord inmiddels en ze meten zich prima met de wat duurdere speakers van de concurrent.
We geven ze toch regelmatig "goed op hun kloten" met klassiek,metal en van hardcore tot schranz en films natuurlijk ze houden zich eigenlijk op vrijwel alle volumes prima.

Dan een pluspunt mbt de garantie, iets wat toch ook niet onbelangrijk is:
We ontdekten een paar belletjes onder het fineer aan de voorzijde van een frontspeaker,op t randje rond het frontpaneel. Eigenlijk een heel lullig klein dingetje maar met fineer en luchtbellen..je weet niet waar het eindigd, ik verwachtte eigenlijk weerstand gezien mijn eerdere garantie ervaringen..
Mailtje met foto naar Teufel. 0,0 discussie! Pdf met een printlabel van UPS en een nummer om een afhaalafspraak te maken werden direct meegestuurd. Maandag komt de (vermoedelijke nieuwe) speaker alweer terug,6 dagen,4 werkdagen. Mag gezegd worden: topafhandeling.

Voor ons nieuwe projectje volgend jaar durf ik ons (stuk hogere) budget dan ook gerust naar Teufel te brengen.

Heb jij ook een Teufel Ultima 40 surround (Zwart)?