Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL E55BT (Blauw) Review

Larsso 28 november 2016, 1.900 views

JBL E55BT (Blauw)

Fijne koptelefoon met een goede balans qua geluid. een aanrader voor het wegdromen in de trein, bus, auto etc. Stevige bouwkwaliteit een goede accuduur! Aanrader!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Accuduur van 20u (Afhankelijk van het volume)
  • Handige bediening
  • Koppelen en klaar!

Minpunten

• Gespreks kwaliteit via whatsapp, tel is minder)

Ik heb deze Koptelefoon nu een paar dagen geleden gekocht. en ben er helemaal tevreden over. heb er geen spijt van

--Ontwerp--

Een zeer goed ontwerp en ligt niet te strak tegen je oren, fijn bij het lang dragen.
Hij sluit je bijna helemaal af van de omgevingsgeluiden. stevige en goede bouwkwaliteit. in 4 verschillende kleuren (rood, blauw, zwart en wit)

--Prestaties--

Goede balans tussen hoog, midden en laag. Soms spat het hoge er iets uit.
Kan lekker hard zonder schel te worden. zeker een aanrader als je opzoek bent naar een goede bass met een balans met hoog en midden (dus niet dat de bass er uit springt) Accu houd het goed vol, je kan via je telefoon zien (Mits deze met Bluetooth verbonden is) zien hoeveel batterij je nog hebt.

--Bediening--

De bediening is fijn en werkt zoals het moet. alhoewel het soms voor als je snel het volume lager wilt zetten het niet echt op de makkelijkste plek zit. maar over het algemeen nog geen verdere problemen ondervonden

--Eindoordeel--

Fijne Hoofdtelefoon en zeker een aanrader voor deze prijs.
Ik raad het aan als je opzoek bent voor een hoofdtelefoon die (zelfs op mijn grote hoofd :P) niet pijn gaat doen. dus lekker veel en fijne luisteruurtjes.

Heb jij ook een JBL E55BT (Blauw)?

Kun je de accu zelf verwisselen als deze versleten is?
Eeehm. Dat weet ik niet. Ik denk dat je hem dan moet openmaken en een remplacement accu moet kopen!
Bij mijn Sennheiser koptelefoon kun je de de accu er zo uittrekken en vervangen. Dat maakt het ding een stuk duurzamer.
Tegenwoordig kijken ze daar niet meer na.. gaat alleen maar om verdienen ipv duurzaamheid.
is er een functie van liedje te veranderen? als in verder en terug.
Volgensmij alleen via het kabeltje, hangt ook af van Iphone of android. Zal morgen wel even testen via me Iphone!
is niet per se nodig, heb al een headset gekocht. maar toch bedankt xD
Haha, geen probleem! Welke heb je gehaald? :)
ik heb The House of Marley Liberate XL BT gehaald, krijg m morgen. bedankt voor vragen :P
Oeeei, heb ook house of marley liberate XL gehad (non bluetooth)

Tevreden over de geluidskwaliteit.

Alleen minder over de bouwkwaliteit... mijne was binnen een half jaar kapot gegaan. (Speaker werkte aan 1 kant maar half)

Hoop dat jij het niet heb!
ik heb hem eindelijk, ik heb wel met bluetooth. maar hij werkt prima, maar hij zit erg hard op mijn oren dus ik weet niet wat de maximale tijd is dat ik hem op kan houden. ik denk er over om hem toch te ruilen. voor deze, of voor een skullcandy crusher.^ weet niet wat ik moet kiezen :?
en weet je toevallig al of de song forward/backward fuctie in het snoertje zit?
alvast bedankt