Cooler Master X Craft RX-3HU (3.5", IDE, USB 2.0, Zwart) Review

Henkie-Jan 27 oktober 2009, 415 views

Cooler Master X Craft RX-3HU (3.5", IDE, USB 2.0, Zwart)

Pluspunten

• Degelijk uitgevoerd
  • Mooi design

Minpunten

• sluiten en openen van het geheel kost soms wat moeite

Kwaliteit voeding Score: 4
Het is alweer even geleden dat ik deze externe behuizing heb aangeschaft. Maar toch een beoordeling! :)

De HDD heb ik aangeschaft aangezien ik een laptop had gekocht. Van mijn oude pc had ik toen mijn 2e HDD over. (Een WD1200JB), en vond het nogal zonde dat hij in de kast lag.

Cooler-master was sinds kort begonnen met de verkoop van externe HDD behuizingen. En aangezien cooler-master goed bekend staat heb ik er een aangeschaft.

Mijn WD1200JB pastte er zonder problemen in. Maar daar kan ook weinig mee mis gaan. Wel was het nog een werkje om het deksel er op te krijgen. vooral door het koel"plaatje" aan de binnenkant. Ook het later openen van de Cooler-master kost soms wat moeite.

De snelheden via de USB 2.0 poort zijn omstreeks 24MB/sec. Er komt nog een screenshot van HD-tune aan.

Het geheel maakt een hele degelijke indruk. Weinig plastic. En de voeding oogt ook zeer degelijk. Het blauwe led lampje aan de voorkant geeft het geheel een extra luxe uitstraling.

Heb jij ook een Cooler Master X Craft RX-3HU (3.5", IDE, USB 2.0, Zwart)?